Freggel BBQ planning! Zaterdag 22 juni.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.202
Waarderingsscore
587
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het begint alweer te kriebelen om het seizoen weer te starten, en daar hoort ook de jaarlijkse BBQ bij!

Ik roep dit optijd vanwege de planning om natuurlijk weer iedereen te ontvangen voor een lekkere maaltijd, gebakken op de plaat en de roosters.

Houtskool en gas.

Op korte termijn gaan de pb's weer verstuurd worden, maar ook anderen die zin hebben om een keer te kletsen over onze hobbies met daarbij een hap[je] en een drankje zijn Altijd welkom!

Tot binnenkort!
 
Laatst bewerkt:
Helaas
300 km is me toch ff te
Maar veel plezier!
 
@sat-ed, het is ieder jaar weer moeilijk om iedereen er weer bij te krijgen. ;)

Is het niet de vakantieperiode of afstand, en misschien ook nog iets anders.

Natuurlijk ook richting jou, jammer dat je de afstand te ver vindt, maar misschien carpoolen?
Gelderland/Limburg/Utrecht, Ridderkerk, en de dames in het Boetsenbos ploffen met goei weer hier in het verwarmde zwembad.

Ik zal natuurlijk hier een aantal foto's plaatsen van het eten, en het potje...
 
Normaal maakt me die afstand niet zo veel uit.om heen en weer te gaan op 1.dag.
Maar als het gezellig is ga ik niet met mijn duffe kop weer terug.
En dan moet ik ergens een slaap.plek vinden en dat vind.mijn lijf meestal niet zo prettig ( ben ook een dagje ouder aan het worden)
Dan wil ik graag ook nog een beetje rekening houden met mijn gezin.
Carpoolen levert geen tijd winst op.
 
Dan wordt het misschien ook eens tijd om bij @sat-ed een bbq te houden! :biggrin::biggrin:
 
@Dr.Z
Best!
Ruimte zat buiten
Neem de campers maar mee
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr.Z
@sat-ed , helaas is dat voor mij naar jou ook te ver voor mij.

De eventuele datum is zaterdag 22 juni.
 
Das lekker dichtbij ;)
 
De datum of de locatie @janblues ?

Er staan op 22 juni ook nog een paar mooie voetbalwedstrijden op het programma.
Dit is buiten op een groot scherm te bekijken. :giggle:
 
Denk dat @janblues mijn locatie bedoeld @freggel1

Ow voetbal .. yes nog een reden om niet te gaan lol
Nee geintje @freggel1 lol
Is er niet iemand ergens in het midden tussen brabo en grunn met ruimte?
 
Hangslot zit in het midden en Blokker ook kan ik mij herinneren.
Anders ergens een stuk weiland huren of zo? ...er is toch een overschot aan weiland, zo hoor ik in de politiek iemand roepen.
 
Ik kan hier wel een mannetje of 10 kwijt hoor, geen probleem, bij de eerste sat bbq ,'s hier bleef altijd iedereen slapen en gingen we gewoon de volgende dag verder.
 
Dus sat-ed je komt gewoon deze kant op voor de freggel bbq, installeer je spulletjes hier, vrouw brengt ons weg naar de freggel bbq en haalt ons weer op ook, wat wil je nog meer man, lekker bbq tje en gratis hotel.
 
@hangslot zit in Putte, en ik vrees dat @blokker1 dan in zijn thuisland zit.

Er komt ook nog een Hagenees die sinds kort ergens in het zuiden van België woont,
en volgens mij kun je met 4 man in zijn auto slapen.

We kennen nog iemand die met een camper kan komen, als hij tijd heeft. L.J uit Zeeland. :biggrin: [maar die moet uitgenodigd worden door B.]
 
Laatst bewerkt:
Dus sat-ed je komt gewoon deze kant op voor de freggel bbq, installeer je spulletjes hier, vrouw brengt ons weg naar de freggel bbq en haalt ons weer op ook, wat wil je nog meer man, lekker bbq tje en gratis hotel.
Ik kan jullie ook ophalen en weer wegbrengen.
 
Ik kan die datum in elk geval niet, dan zit ik in Tecklenburgerland, iets met een clubweekend en een MTB fiets ;)
 
Jammer @Tech.

Maar normaal gesproken is er nog een BBQ op een andere locatie.

Maar ik kan natuurlijk niet voor maatje B. beslissen. ;)
 
Komende week gaan de pm's verstuurd worden.

Ik heb sowieso al een stuk vlees gevonden wat ik klaar wil gaan maken,
maar dat wordt een ritje naar de Lidl in Duitsland!
Maar die eer wordt voor mijn overbuurman om daar even naar toe te rijden.
Die mag er dus als deze gaar is natuurlijk ook 1 of 2 op eten.


Maar ik moet dan wel daags van te voren beginnen met de voorbereiding wat het zout en de kruiden/marinade/fruit en paprika's en uien betreft, en dan de andere dag een uur of 6 voor het eten beginnen met het garen van het vlees wat ik in petto heb [ik verklap helemaal niks].

IVM met de kosten en het volume van het hoofdgerecht betwijfel ik het dat jullie nog een tweede weggewerkt kunnen krijgen.

Zoals jullie intussen weten zorg ik dan wel voor wat voorgerechtjes....

De koelkast staat nog steeds op dezelfde plek gevuld met de goude gele rakker, en onderin voor mij helaas "plat water" :biggrin:


En ohja, het nagerecht????

Mannen tot binnenkort!


Ik verklap eigenlijk al veel te veel..............
 
Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan