freggel superbuddy

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Gefeliciteerd man

Alleen BiG_G lijkt wat geiriteerd:biggrin:, en ja Gtje ik moet wat meer aan nuttige dingen gaan doen:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar ik ben nog maar zo'n kleintje in satelliet, maar dat komt nog wel ;)

WTG Freggel!!

Grtz Hangslot

shit, ik moet er nog 800......

Freggel gaat ook als een speer met al die linkies die ie hij op het board knalt.Jack ,Twilight en Pikkie mogen wel uitkijken straks hijgt ie hun ook in de nek. Gefeliciteerd en op naar de 2000.

Geen problemen mee hoor vind het alleen jammer dat Big- G een brief naar de tiger heeft verstuurd met het verzoek freggel 1 100 postings terug te zetten vind ik een zware stoot onder de gordel

Lol

Originally posted by pikkie
Geen problemen mee hoor vind het alleen jammer dat Big- G een brief naar de tiger heeft verstuurd met het verzoek freggel 1 100 postings terug te zetten vind ik een zware stoot onder de gordel

Lol

Pikkie ik kan wel tegen een stootje intussen:biggrin::biggrin::biggrin:

En ik ken hem al wel een beetje;)

Lol

Ja... steun hem maar.....

Iedereen is ook tegen mij.... :(

Ja maar een freggel is ook maar een klein wezentje met een bierbuik toch?????????????

BiG-Henk toch? iig aan zijn avatar te zien...

Freggels, dat zijn toch die wezens die je niet in zonlicht en in aanraking mag laten komen met water? want dan vermenigvuldigen ze zich???

:p

Je moet echt voorzichtig zijn hoor met freggels ze kunnen ook lelijk bijten en ze drinken je bier op

Je moet echt voorzichtig zijn hoor met freggels ze kunnen ook lelijk bijten en ze drinken je bier op

Bijten??? Mwah.... Bier Jammmmmieeeeeeeeee!:biggrin:

@Freggel,

Nogmaals van harte, maar wanneer is het feestje???

Valerio

Freggel feestjes zijn echt vreselijk helemaal niet om naar uit te zien lol

@Freggel,

Gelukkig komt pikkie, de gangmaker, ook, dus laten we het maar afblazen...

Originally posted by valerio3
@Freggel,

Nogmaals van harte, maar wanneer is het feestje???

Valerio

Tja het feestje? Het zou eigenlijk 14 augustus moeten zijn, maar daar ben ik, ik zeg het weer maar, helaas niet bij :( (ik heb op die dag 3 feesten, snik)

Als ik erbij was geweest dan had ik heus wel een lekker "Brabants biertje" een goeie fles "Whiskey"en wat andere lekkkere versnaperingen als extra meegebracht :p

Maar niet getreurd, mocht er op de BBQ van BiG_G nog eens een herhaling komen dan staan de bovenste drie dingen vast...:biggrin:

Het feestje is er gewoon...
Dat freg er niet bij is.... Ja, daar kan ik niets aan doen

Blij toe ???????

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan