freggel superbuddy

Neeeeeeeeeeeee,

Ik vind het eerlijk gezegt heel erg jammer.
Freg is wel een persoon waar aan ik me kan meten... Of andersom?
Naja, ik zie hem wel op een ander BBQ-event...

Originally posted by freggel1
Tja het feestje? Het zou eigenlijk 14 augustus moeten zijn, maar daar ben ik, ik zeg het weer maar, helaas niet bij :( (ik heb op die dag 3 feesten, snik)

Als ik erbij was geweest dan had ik heus wel een lekker "Brabants biertje" een goeie fles "Whiskey"en wat andere lekkkere versnaperingen als extra meegebracht :p

Maar niet getreurd, mocht er op de BBQ van BiG_G nog eens een herhaling komen dan staan de bovenste drie dingen vast...:biggrin:

Freggel,

Wellicht komen wij elkaar nog tegen op een ander feestje, zit met
zelfde probleem.
Had graag een biertje (of twee) met jullie willen drinken...

Originally posted by valerio3
Freggel,

Wellicht komen wij elkaar nog tegen op een ander feestje, zit met
zelfde probleem.
Had graag een biertje (of twee) met jullie willen drinken...

Dat feestje komt er zeer zeker , ik ben alleen bang dat het niet bij een biertje of twee blijft:biggrin:

Wil niet gelijk het goede voorbeeld geven, er moet ook nog wat overblijven voor de andere..

tsssssssssss kratten na 2 biertjes lopen ze op de oren met name freggels hebben daar last van he Big-G

@valerio : Onderschat je mijn organisatorische kunsten en kennis dusdanig dat je denkt dat we maar 2 kratten bier hebben op 30 man?
Erh....

@Pikkie : Toen ik nog achter de bar stond, en we hadden wat "lastige" klanten die aan de bier zaten, deden we altijd wat jonge in hun bier. Dit heeft een paar bij werkingen:
  • Men wordt heeeeeel snel heeeeel dronken (wat gek? ik heb maar 2 biertjes op en ik kan niet meer lopen?)
  • Hierdoor worden ze veeeeeeeeeeeeel rustiger.... (vallen in slaap enzo :biggrin:)
  • De volgende dag hebben ze een barstende koppijn......

De wraak van een barman is zoet....
Oftewel : Houd een barman / horecapeopletje altijd te vriend ;)

En wat freggel betreft? Ik heb de jonge al klaarstaan :biggrin:

:p:p

Wij zijn toch vriendjes lol ondanks dat ik het voor freggels nog wel eens wil opnemen lol
Die zijn ook zo klein he

Freg is prima in staat om zichzelf te verdedigen tov mij...

En ik ben vriendjes met (bijna) iedereen hier op het board.

:);)

Mwaah, dat valt wel mee... mezelf verdedigen dat vindt ik vaak niet nodig, kan veel hebben :p

Maar wel leuk om te horen dat er zijn die het voor freggels opnemen.

Tja en met 30 man 2 kratten bier, ik hoop voor jullie dat BiG_G wel wat meer in huis heeft :biggrin:

Originally posted by freggel1

Tja en met 30 man 2 kratten bier, ik hoop voor jullie dat BiG_G wel wat meer in huis heeft :biggrin:

Erh....

In huis? Wat dacht jezelf? het wordt een Amerikaanse party! Ik ben niet in bezit van de financiele middelen om een BBQ te organiseren voor 30 man.
However; had ik dat wel, waren jullie natuurlijk van harte welkom.

[SIZE=-8]Dat zeg ik nu :p [/SIZE]

Originally posted by BiG_G
Erh....

In huis? Wat dacht jezelf? het wordt een Amerikaanse party! Ik ben niet in bezit van de financiele middelen om een BBQ te organiseren voor 30 man.
However; had ik dat wel, waren jullie natuurlijk van harte welkom.

[SIZE=-8]Dat zeg ik nu :p [/SIZE]

Je hebt weinig over voor je satvrienden... ;-)

Wrijf het er maar in! :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan