FTD vraag

M

Mikey

Hallo,

Ik heb even een vraagje, maar weet niet zeker of ik dat hier nu wel of niet mag vragen.
Mag ik vragen waar ik iets kan vinden om te downloaden?

Desnoods dat ik van via een PM antwoord krijg? :)

Grtzz
 
Ja :tong:..

Ik bedoel gewoon iets wat ik nergens kan vinden :(

=EDIT=
Want ik dacht dat t niet mag, dus denk vraag t eerst ff, omdat ik namelijk ook net nieuw ben, zou t lullig zijn als ik er gelijk af moet omdat t niet mag :tong:
=EDIT=
 
Mikey;182588 zei:
Ja :tong:..

Ik bedoel gewoon iets wat ik nergens kan vinden :(

=EDIT=
Want ik dacht dat t niet mag, dus denk vraag t eerst ff, omdat ik namelijk ook net nieuw ben, zou t lullig zijn als ik er gelijk af moet omdat t niet mag :tong:
=EDIT=

Een beetje vaag jou vraag. als het nergens te vinden is waar wil je het dan vinden en wat wil je vinden.

Jou vraag gaat toch over FTD. Dus op http://www.binaries4all.nl/ staat alles van hoe en wat.

Maar linken naar forums met non.binaries lijkt me niet zo,n goeie id. Maar googlen kan soms heel veel uitkomst bieden.
 
Ja ok, mn post heette idd 'Vraag FTD'

Maar ik had namelijk een Portugese Windows nodig voor een kennis van mij, maar die kon ik nergens op FTD vinden en ook niet op een NZB-site.

Ik weet ook niet of het er is, of dat ze dat gewoon met een language-pack ofzo doen..

Weet jij hier mss iets over?
 
Ach zo. Ik denk heus wel dat er iets is. een complete dan wel met een language-pack zou je mogen aannemen.

Anders moet je een oproep doen op FTD Forum nee heb je . ja kun je krijgen. of je moet toevallig een share forum vinden in portugees. zelf ben ik niet zo thuis in die taal laat staan lezen.

Dus zal het via verzoek op FTD Of forums proberen te vinden. helaas.



sth.
 
Er is wel een Portugese SP2 verkrijgbaar bij Microsoft. Of je daarmee echter ook dan meteen de Portugese taal in je systeem hebt durf ik te betwijfelen, dat zal dan maar deels zijn.
Als je het echt wilt hebben zul je een "Portuguese (Brasil) version" van windows XP moeten hebben zoals je zelf al aangeeft.

Je kunt eventueel altijd gewon in het forum van FTD of FTN een request doen of iemand deze versie zou willen posten.
 
Graag gedaan en succes met de installatie!
En uiteraard leuk dat je hier ook blijft hangen.;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan