Fun-euri's lenen van Fun-bank

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Ik wilde wat Fun-euri's lenen van de Fun-bank (via het scherm Loans) omdat ik al mijn geld vergokt heb en af en toe toch weer even wil gokken (verslaafd), maar hoe werkt het precies? als ik die 50 fun-euri's laat staan -staat er standaard in- of een ander bedrag intik zie ik wel een mededeling dat het in progress is, maar ik blijf op nul staan.

Groetjes,

Bones.

(In ieder geval heb ik er nu weer 10 Fun-euri's bij;)

Bones added 19 Minutes and 19 Seconds later...

Die 10 euri's ben ik ook al kwijt, tjsa.. verslaafd hè.

Groetjes,

Bones.

Laatst bewerkt door een moderator:
LoL.:biggrin:

Je blijft op 0 staan totdat de lening is goedgekeurd, dat kan slechts 1 persoon doen en da's de bankdirecteur.

Zoals dat directeuren betaamt werken die uiteraard niet de gehele dag en als ze al aan het werk zijn, dan ligt het er nog maar aan of ze ook zin hebben iets te doen.:biggrin::biggrin:

Maar even zonder flauwekul, dat moet apart goedgekeurd worden en daar komt geen automatische pm over ofzo, dus als iemand een lening aanvraagt is het handiger om even een pm te sturen anders moet ie wachten tot ik toevallig via het adminpanel in log en er aan denk om te gaan kijken.:)

De maker zou een soort waarschuwingsvenster gaan maken, maar dat komt pas in de volgende versie.

De bankdirecteur heeft wat werk verricht, nu niet allemaal in 1x opmaken en denk er aan dat er rente op zit en op gewonnen winsten ook kansspelbelasting.:biggrin:

Thanks voor de uitleg BT!

Groetjes,

Bones.

Bones added 1 Minutes and 29 Seconds later...

Hoi BT!

Wil je de bankdirecteur hartelijk danken!

Groetjes,

Bones.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan