Fun met 4,5,6 in 1 ++++ Nokia MM9500

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Ben al een tijd bezig om uit te zoeken waarom mijn funkaart in de MM9500 met omgebouwde cam Amon4.4 niet overschakeld naar Nagra.

Alles gecontroleerd met Wallbanger en geen probleem.

Ontvanger schakeld prima tussen:

Irdeto, Seca, Betacrypt, Viacces, Nagra ...

Maar waarom doet mijn fun kaart dit nu niet ???

Heb bijna alle files geprobeerd die op het net te vinden is maar zonder resultaat.

Heeft iemand dit wel werkend ???

Graag enige info a.u.b.

 
Is vrijwel zeker te weiten aan foute pid's. Zet of alle pid's goed of zet nooneman erin. Die kan ze automagisch bepalen.

 
Helaas Activ ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

WB doet alles prima maar de funkaart doet alleen irdeto, seca en viacces maar geen nagra.

De noonemanit had ik er al in zitten en heb ook alles op autopid gezet. en juiste key's maar geen beeld.

Werkt het bij jou wel. ??? Kun je misschien aangeven welke flach je gebruikt. ?

 
Die Nagra keys wisselen erg vaak.

In het begin had ik beeld op Polsat, later nog een paar keer maar telkens maar 1 dag.

Ik hou het erop dat de keys al "oud" zijn. Is me de laatste tijd ook niet mer gelukt.

Mocht je een polsat key hebben die je zekers te weten werkt, stuur die dan dan probeer ik het.

Eventueel kan ik een oude fun maken (versie 37 werkte dacht ik al met nagra).

 
Polsat kan voorlopig niet meer op een funcard, de zenders op hispa nog wel maar die wisselen regelmatig van key.

Als het om die zenders gaat dus goed kijken of de keys niet al weer anders zijn.

 
Polsat werkt hier wel met Wallbanger, maar inderdaad niet op de fun met dezelfde (werkende) key (00 momenteel).

Ook niet op de DS9 V504e. Ra Ra Politiepet?

 
By the way: WB zou toch AU moeten zijn op Polsat? Ik heb de EMM en ECM pids keurig op 18 00 gezet maar geen keyupdates.

Misschien kan dat niet met de Nokia9500 en Amon cam??

Verder heb ik zo'n Wanissa cam te leen maar het lijkt erop dat dat ook geen Nagra AU ondersteunt. Tenminste dat blijkt niet uit de docs... En voordat ik weer een avond aan het klooien ben zou ik dat wel willen weten ;)

 
Ja ok Satslope heeft dus de zelfde ondekking als ik hier.

Werkende Nagra key in WB werkt prima 3 minuten later de key op fun en geen beeld. Vandaar dat ik begon te twijfelen aan de flach file die ik gebruikte maar ook alle andere die ik probeerden deden het niet.

Activ schrijft : Polsat kan voorlopig niet meer op een funcard, de zenders op hispa nog wel maar die wisselen regelmatig van key.

Maar waarom kan nagra dan niet meer op fun ?? en Hispa wel ??

(Hispa heb ik niet geprobeerd Polsat wel)

 
Vrij simpel. polsat gebuikt features van nagra die de providers op Hispasat niet gebruiken.

 
Op die manier.. Dan moet er waarschijnlijk meer gerekend worden en dat betekent meer programmatext in de waarschijnlijk al volle AVR. Of ze hebben er gewoon geen zin in om de flash ervoor te wijzigen.

 
Het is nog lulliger, de 90s8515 is te langzaam. Tegen de tijd dat die het antwoord heeft berekend is het beeld al lang zwart.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan