Fun Radio voor iedereen!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.452
Punten
113
Leeftijd
61
Weer iets nieuws om je bezig te houden tijdens het spelen in de arcade of tijdens het lezen van het forum of...... als je verder gaat surfen, want je kunt dit gewoon geminimaliseerd laten staan.

FUN RADIO

te vinden in het rechter menu onder "Speciale Service".

Standaard begint deze meteen te spelen, afgestemd op Radio President te Rotterdam.

Maar er zitten honderden radiostations in, bijv. Sky FM Best of the 80's is ook erg goed en zo zit er vanalles in van klassiek via piraat tot en met Rock.

Onze speciale lijst vind je onder de categorie "Fun Radio Favoriet" waar we zullen proberen de allerbeste radiostations voor jullie in te zetten.

Via freggel1 zitten er al enkele piraten in en via mij o.a. Radio President.

Gebruikers kunnen zelfs ook hun eigen favorietenlijst maken.

*UITSLUITEND* beschikbaar voor geregistreerde en ingelogde gebruikers.;)

Helaas zit er ook 1 groot nadeel aan deze player.

Het schijnt dat deze nieuwe mod niet speelt in Chrome, Opera en Safari.

Firefox start de VLC plugin op maar deze doet vervolgens niets. Dit kan ermee te maken hebben dat VLC iets tegen dit soort open source heeft en niet met shoutcast wil samenwerken.

In Firefox moet de windows mediaplayer plugin actief zijn. De VLC plugin moet disabled zijn. Dan werkt het wel. Helaas omgekeerd niet. VLC start dan niet door.

Met Internet Explorer 8 en 9 werkt het in elk geval perfect.:)

Veel plezier!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ik gebruik Chrome en er springt een bordje in over een plugin "window" die je eenmalig of altijd kunt gebruiken een klikje en hij begint gelijk te spelen.

Als het maar niet net werkt als de Fun bank dat je af en toe je saldo kwijt bent ten gunste van BT. :confused:

Hahaha, nee het staat gelukkig los van de Fun Bank. Die raken we vermoedelijk toch kwijt aangezien deze versie niet meer geupdate kan worden.

Overzetten naar de nieuwe is geen garantie voor behoud van credits werd me al door de makers verteld, vandaar dat de oude er nog op staat.:sad:

Bedankt alvast voor de tip met Chrome.

Firefox gebruikers blijken alleen een probleem te hebben als zowel de windows mediaplayer plugin alsook de VLC plugin actief is.

Schakel beiden uit, schakel daarna alleen de VLC plugin weer in.

Eventueel de extensie .asx in Firefox standaard laten verwijzen naar winamp of vlc.

Bij mij werkt ie nu in Firefox. Nadeel is dus wel dat de windows mediaspeler uit moest, die conflicteerde met VLC (en omgekeerd). Maar dat mag de pret niet drukken.:)

Ik had in windows zelf met de .asx bestanden met Windows Mediaplayer geassocieerd.

Foutje in mijn omschrijving voor Firefox.

In Firefox moet de windows mediaplayer plugin actief zijn. De VLC plugin moet disabled zijn. Dan werkt het wel. Helaas omgekeerd niet. VLC start dan niet door.

Leuk. Ik had ooit eens de wens om zoiets voor te stellen maar dan zelf een uurtje te vullen en dat via fun te laten uitzenden maar ja. Strena vind daar ook iets van.

Dit is ook heel leuk.

Bedankt.

Strena? Ik neem aan dat je Stemra bedoeld, die wat met Buma samenwerken. Ja die zijn daar erg lastig in inderdaad.:)

Als je nog een goede radio weet, laat gerust weten.

Radio 227

Veel oudere muziek en speelt continu door.

Ieder uur een korte nieuwsuitzending.

Ze zullen er niet allemaal bij komen in de Fun Favorieten, temeer daar ieder zijn eigen favorietenlijst kan maken. Dus wat daar niet komt, zal onder pop komen of mixed etc.

Maar Radio 227 is toch wel weer apart met dat wat zij brengen, dus die staat wel bij de Fun Favorieten. Thanks!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan