Gat in de markt?

G

goka

Allen,
Bestaat er al een CARD-O-THEEK, de plaats waar je af en toe
een Card kan huren, om je favoriete film, sportwedstrijd, een TV- weekend vullend programma te willen volgen, ik noem zo maar wat.
Goka

Ja,

Daar is momenteel heel veel om te doen, juridisch gezien dan.

Het fenomeen heet C S

Grtz Mike

Is wel interessant.
Is niet zo zeer sharing, maar onderhuur van je aangeschafte waren.

Denk niet dat dat in de algemene voorwaarden van je overeenkomst met canal+ staat dus dan mag het :)

Rolo

Ik denk dat je het beste gewoon op dit soort fora een ad kan plaatsen, maar het kost aardig wat moeite en er is weinig vraag naar denk ik.

Hoi,

volgens mij kun je dit idee vergeten.
Ik heb een kaart van officiele zwitser en daar staat erbij geschreven dat die kaart PERSOONLIJK is.En ik heb maar een ??nmalig bedrag moeten betalen van 50 Sfr.
Die jongens van C+ zijn zeker niet zo gek en hebben dit ook geschreven. Eventjes nalezen als je veilig wil verdergaan en trouwens al je een geldig abo hebt kun je dit ook zelf nalezen.

Silverfox

Wat zijn mijn gedachten over een CARDOTHEEK: enkele voorbeelden, fictie vooralsnog, maar toch,
1) Je kunt denken aan een verhuur van Satkaarten,bv net als een bieb, waar je CD's leent, boeken leent.
Stel een Spaanse Nederlander wil hier graag de wedstrijd
Barca, Real zien + nog een aantal films op Taquila, hij huurt een kaart voor een weekend,(vrijdag t/m maandag),
dus een soort pay/view, maar dan over een langere periode.
2) Een Nederlander in Spanje, wil gedurende een paar dagen wat Nederlandse toppers volgen en huurt eveneens een CARD.
3)Mooi zou zijn als dit proces verloopt via Internet, je vraagt om een Access, krijgt per mail een Taquila. exe thuis, brandt die op een geselekteerde kaart en kijken maar. De rekening thuis gestuurd en afrekenen bij de verstrekker.

Wat is het voordeel hiervan:
1) Dure abonnementen zijn overbodig
2) De kijker beslist wat, wanneer hij/zij wil kijken.
3) Veel bezitters van huidige SAT receivers hoeven niet direkt naar de SATwinkel te rennen voor weer een nieuwe receiver.

Zo maar wat mijmeringen

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan