Gebruikerspaneel aangepast.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.456
Punten
113
Leeftijd
61
Het gebruikerspaneel is iets aangepast, maar ik vond het niet zo apart om dat als nieuws te plaatsen in het Nieuws forum.

De aanpassing zorgt voor meer gebruikersgemak en de naam "gebruikerinstellingen" die nogal lang was, hebben we aangepast naar "gebruikers paneel"

Om aanpassingen te maken hoeft men nu niet eerst op de link "Gebruikers paneel" te klikken alvorens instellingen te kunnen aanpassen.

Als je nu op die link klikt, krijg je al gelijk een aantal opties te zien en meteen naar de juiste keuze scrollen.

In deze optie die tevoorschijn komt zit nog een kopje met de naam Gebruikerspaneel, als je daarop klikt dan wordt de "oude" methode gebruikt.

Eenmaal in het gebruikerspaneel aangekomen, dan ziet ook dat er iets handiger uit. Wat uitgebreider, waarbij bijv. veelgebruikte dingen als priveberichten en abonnementen op onderwerpen uitgeklapt is zodat het overzichtelijker is.

Extra optie erbij.

Men kan nu aan of uitschakelen of men bij het verzenden van een pm automatisch een copie van het bericht in de "verzonden berichten" map wenst te hebben.

Top !

Ik kreeg echter wel een foutmelding dat de door mij (niet) ingevulde URL voor de panic button niet klopte.

Desalniettemin lijkt het er wel op dat opslag van verzonden PM's wel verwerkt is.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan