Geef mij nu maar een rode kaart!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Want nu maak ik een domme fout :biggrin::biggrin::biggrin:

Of zal ik onderduiken???

DUITS filmpje????

Weet je wat Gordon zou zeggen
PANG

Ga maar onderduiken inderdaad.:biggrin:

Ik zou maar rap onderduiken............... ik zit veilig mij kun je niet vinden...

En -weer- een verwijzing naar fietsen he Pikkie? Hij blijft ook uitdagen.:biggrin:

Ik heb vandaag nog even gezocht op de zolder van BT, dat ding is helemaal leeg, maar nergens was jij te vinden!!!

Dus iemand moet jou ingelicht hebben dat ik vandaag die kant op ging. :mad:

Ja BT hij blijft aan de gang over die fietsen heb hem vandaag wel gezien hoor tja freggel heb je niet goed op zolder gekeken he....
Maar ik zou maar onderduiken als ik jou was want ik denk dat er een aantal jou nu zoeken vanwege oplichting fiets.....lol

Hihihi... we vertellen hem niet dat we je tijdelijk tijdens zijn bezoek in de schuur ondergebracht hadden he, en hij maar in de tuin naar de schotels kijken en jij naar hem en hij had het niet in de gaten.:biggrin::biggrin:

Ik denk dat ik inderdaad ook ga onderduiken voor de zekerheid, nu had hij al 1 man bij zich, volgende keer misschien 10 en dan durft ie meer, ik had nu gewoon geluk dat mijn dier net op tijd binnen kwam.;)

Die ene die telt al voor 10 (X).

Ik hoorde iets grommen (plat limburgs) dacht dat, dat je buurman was met zijn petje op. Kijk ik even later weer buurman weg,... petje op een boom (dat was pikkie dus).:biggrin::biggrin::biggrin: Avatar lijkt sprekend.:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar welk dier bedoel je nou? Hond, papagaai?, die waren eral.

;)
Nr,10

Die ene die telt al voor 10 (X).
Mwah dat valt nog mee, hij had nogal moeite langs mijn killer-dog te komen.:biggrin:

Welk dier ik bedoel? Mijn paard natuurlijk, dat net op tijd binnen kwam om me te redden... en overigens ook om de rest van de koffie in de pot te doen.;)

Zo dan, daarom wil ze niet mee op vakantie.:biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Dat was alleen dit jaar, volgend jaar staat het gras weer hoger en gaat ze weer mee.:biggrin::biggrin::biggrin:

BT het is toch erg dat je je per paard moet vervoeren joh terwijl als je een fiets had dit veel makkelijker zou wezen maar ja wie ben ik he ja was wel blij dat die dog na de nodige biefstukken dat beest vreet me arm me toch beschermde zodat freggel1 me niet kon vinden..

Ik heb mijn auto weer terug en ik hoef me niet per paard te vervoeren. Maar ik placht mijn vrouw nog wel eens "paard" te noemen, de redenen liggen voor de hand. Het heeft lange manen, het bijt van voren en trapt van achteren.:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar het is een heel lief dier hoor, het zorgt op tijd voor de koffie en het eten enzo en het blijkt ook van me te houden, want we waren 1 november toch 18 jaar getrouwd en in deze tijd is dat toch enigszins een kleine prestatie te noemen.;)

Ja is leuk die dog he? Maar inderdaad, het beest vreet je arm. Het viel me al mee dat hij de broekspijpen en veters van de bezoekers deze keer niet aanviel, normaliter doet ie dat wel.:cool:

Als tie maar freggels pakt dat heb ik hem geleerd lol

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan