Geen dreambox 8000?....

Chrisjan

Sr. Member
Lid sinds
10 dec 2002
Berichten
339
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Ben net terug van Duitsland en heb daar vernomen in een satelietshop dat de DREAMBOX 8000 wellicht NOOIT op de markt zal komen.....Er zouden dus "technische problemen" zijn...
Wie weet meer eventueel meer en beter nieuws?..
1000 x thanks
 
De laatste bericht die ik van Multimedia (Duitsland) door gekregen hebt is dat de dreambox8000 medio september in de markt komt.
Het zou eigenlijk medio augustus 2008 gaan komen maar echter dat hebben ze niet gedaan wegens dream 800.
Waren een beetje onbezorgd dat 800 niet verkocht zal worden vandaar dat het wat later uitgebracht wordt.

Dit zijn de laatse bericht....

gr,
deliyurek007
 
Yip Deliyurek hebben wij ook gehoord, of het waar is weten we niet. Afwachten dus. De eerste images/plugins zijn in ieder geval al verschenen.
 
Inderdaad Eendeteam (hemserim) het is een kwestie van afwachten...maar ehcter het zit wel belovend uit...

Gr,
deliyurek007
 
Ik ben ook benieuwd dat is voor mij ook even de afwachtende houding die ik aanneem of het een 800 of een 8000 wordt.
 
Vanuit de echte bron van multimdia is het weer zover dat ik een bericht krijgt van dat de apparaat (ontvanger) toch maar begin okotber 2008 komt in plaats van september.

Dus het wordt weer een maand afwachten voor niks.
Je gelooft het of niet maar de ontvanger zal dan ook meer kosten dan 799 euro in Nederland....

Wat een dreambox8000 zeg.....het is steeds meer van afwcahten en dat het nog meer gaat kosten....

Gr,
Deliyurek007
 
Gewoon afwachten zoals zo vaak (en lang). Prijs...ach die zal mettertijd zakken, bovendien is het kopen van eerste exemplaren altijd risicovol. Dat was bij de 7000 destijds zo en dat is bij de laatste nieuwe (DM 800) niet anders. Er zijn een heleboel DM 800 (met een bepaald serienummer) teruggestuurd naar DMM ter reparatie, vervanging tuner e.d. Dus advies: koop niet een van de eerste exemplaren, maar kijk eerst de kat uit de boom...
 
Vanaf halverwege november zal de DM8000HD PVR DVD ook daadwerkelijk leverbaar zijn. Netto inkoopprijzen zijn voor dealers beschikbaar op onze dealerpagina

Dit is een bericht van media labs
 
Nja, dat verhaal hebben we dus al een aantal keren gehoord en het is steeds vertraagt.

Misschien is het nu inderdaad wel waar maar ik geloof het pas als de eerste dealer er eentje in zijn zaak heeft staan.:)

Wat ik leuk vind is dat de Chinezen wel al een clone model gereed hebben (vernam ik middels horen/zeggen).
 
laatste bericht van DMM: eind november/1e helft december; wat het ook waard is. dan zou half november voor dealers goed mogelijk zijn.
 
Ik wil het wel het volgende punt aanamerken volgens de interne bericht wordt box nog later verwacht eventeeul eind december 2008.
Zelf heb ik een mail gestuurd naar DMM en daar is het nog steeds onduidelijk van wanneer.
En zelf heb ik ook satellietland gevraagd of ze site willen aanpassen in plaats van 15 november naar een VERWACHT en wat doen ze eind november.

Wat ik me wel verbaasd is dat ze van elkaar als dealer zijnde niks weten van hoe en wat.
Als je belt naar duitsland zijn ze nog steeds mee bezig en dat het nog een tijd kan duuren en satellietland zeg van zo goed als klaar wachten voor uitlevering zsm.

En het bedrag is nog steed duur voor een ontvanger.

Wat wel bekend is dat ze eigenlijk meer de dreambox 800 meer willen verkopen voordat ze de 8000 op markt brengen. Dus het is een kwestie van KASSA.

En toevallig lees de ik ook een artikel bij satellietland dat cardwriter niet de officiele dealer is van DREAM MULTIMEDIA en het is ook toevallig bevestigd uit het telefoontje gesprek van Duitsland mbt tot 8000 volgens satellietland.

Maar buiten het verhaal van cardwriter heb ik zelf geen klachten zeer goede mensen en service is gewoon goed en volop vol vertrouwening.....

Maar buiten het alle verhaal HELAAS en nogmaals HELAAS ze komen gewoon de afspraken niet na vooral Dream Multimedia en Satellietland.

Gr,
Deliyurek007
 
Beste Deliyurek007.
Ik heb even wat links aangepast want het is niet toegestaan om zomaar links naar commerciele sites te posten zonder aanleiding. Maar op zich is dat niet zo erg, alleen van deze betreffende site speelt er wat achter de schermen (modder gooien naar Duck) waarvoor we het niet nodig vinden klikbare linkreklame te maken voor deze rakker.

Wat ik ergerlijker vindt is dat de eigenaar van Satellietland het schijnbaar nog steeds onzin aan het uitkramen is over de concurrentie.

Cardwriter is wel degeijk dealer van Dream Multimedia en al langer dan het die andere zaak lief is. De andere zaak is overigens eigenaar van iemad die we al lang uit de satellietscene kennen.
Want ondanks dat je dit niet zo snel bij SIDN tevoorschijn tovert kan ik je vertellen dat het ons aller Michel is (vroeger bekend als TB) die toendertijd zijn officiele importeurschap van Dream is kwijt geraakt.

Daarnaast zeg ik nog dit..... Als je het over vertrouwen hebt... een zaak die nog niet eens zijn eigen domeinnaam op zijn eigen naam durft te zetten... zegt volgens mij meer over dat bedrijf zelf dan over anderen...;)
 
In het eerste stantie excuus Balckiger zo heb ik niet bedoeld met link..
Ik zal voor het volgende keer beter opletten en bedankt voor het aanpassen.

En voor de andere verhaal heb je gewoon gelijk.

Gr,
deliyurek007
 
wachten en wachten wat heb je aan een box die alleen ongekodeerde zenders die zonder HDCP kopieerbeveiliging uitzenden kan kijken
de dreambox 8000 beschikt niet over de licenties voor HDMI en de HDCP kopieerbeveiliging dus volgens het Duitse blad (Sat Und Kabel) met een geldig abonnement je kunt niet kijken naar de HDTV uitzendingen van Premiere of de ongecodeerde uitzendingen van de HDTV zender Anixe HD op de Astra 1.Maar natuurlijk blijft de vraag......
 
Gaat Canaal Digitaal in de toekomst ook niet HDCP uitzenden ??

John van Os
 
Ik kan hier kijken naar de uitzendingen van Premiere-HD... en die zijn ook nog HDMI beveiligd. Geen enkel probleem...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan