Geen nederlandse zenders?

M

Marlies

Hallo iedereen,
Ik heb zelf ook sinds paar weken dat ik nederlandse zenders niet kan ontvangen. Toevallig is een monteur van de winkel langs geweest. En die zegt tegen mij dat mijn satelliet kapot is. En ik heb mijn satelliet alweer 4 a 5 jaar. Kan dat? Ik heb niet zoveel verstand vandaar dat ik het via deze weg wil vragen.

Alvast bedankt! Met vriendelijke groet
 
Allereerst welkom op het forum.

Ik heb jou posting even verplaatst want hij stond in de sectie Humax, en zo te zien heb jij een Vu-Duo.

Geef even aan of je alle zenders kwijt bent of maar een paar.
 
Je satelliet kan niet kapot gaan want je hebt geen satelliet.
Kijk eerst eens of je signaal hebt. Indien je nergens signaal hebt, dan is een van de volgende dingen waarschijnlijk de oorzaak:

- kabel niet goed
- connectoren niet goed bevestigd (kan lnb zijde maar ook aan de ontvanger zijde zijn)
- lnb kapot
- schotel en/of lnb niet goed uitgericht.

Indien bovenstaande allemaal goed is, dan moet je aan je ontvanger denken (tuner kapot of zo).
 
ik denk dat Marlies dus ook de (schotel) lnb bedoeld en ja dat zou kunnen dat die stuk is maar heb je helemaal geen zenders of zijn alleen de nederlandse zenders weg of gecodeerd ?
 
Ik denk dat marlies de boel al heeft opgelost posting is van een maand geleden, waarschijnlijk is hij zijn inlog gegevens kwijt want het is bij die ene posting gebleven.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan