Geen spam of spyware AUB..

MAS3

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
28 dec 2002
Berichten
1.228
Waarderingsscore
25
Punten
48
Okee, zijn er nog programma's die gemakkelijk te gebruiken zijn (door een leek dus) en waarin geen rotzooi zit.
Ik zal t ff toelichten:
Mn zus en haar dochters hadden ontdekt dat het wel leuk is om te downloaden.
Aangezien alle kids op school gebruikmaken van ff denken, hoe heet dat ding..
Ow ja Bearshare, moest dat er daar natuurlijk ook op.
Das afkomstig van Zango.com, en dat is weer van 180solutions.
Dus virusscanner, ad aware en alles wat loeien kan helemaal over de zeik daar.
"Ja, de computer deed al raar de afgelopen tijd", zei mn zus..

Gôh, vreemd he..

Dus ik de nodige handelingen verricht om die rotzooi eraf te halen en het ding maar weer es uit te mesten (ik ben de "systeembeheerder" in onze familie)..

Maar ja nou die nichtjes van me natuurlijk diep droevig want tis nu afgelopen met downloaden..

Dus, wie kan me een onschuldig proggie aanraden dat die meiden ook kunnen bedienen ?
(torrent is ze echt veel te moeilijk)
 
Haha, ik ken het probleem!
Ken meerdere huisvaders die wekelijks (soms dagelijks) grote schoonmaak moeten houden om de troepie die de kids bij mekaar klikken weer op te ruimen.
En hier zijn ze dus niet de sukkeltjes zoals bv uit die essent tv-reclame spots, haha!
Maar ja, het is de vraag van de kip en het ei!
Je laat ze doen wat ze willen en moet opruimen, of je stelt dingen in waardoor ze niet kunnen wat ze willen.
Of je geeft ze een pc en ze laat maar klooien!
Een kijken wat voor tips er nog komen.

Grtz.
 
Een beetje een laat antwoord maar misschien heb ik nog wel wat tips.

Ik weet niet wat de "dames" zoeken?

Als het enkel cd's zijn dan zou ik toch eens gaan kijken op het bedrockforum.

En voor bepaalde losse nummers zijn er zat andere alternatieven, kijk ook maar eens bij http://www.taz-mp3.biz/, daar staan ook erg veel muziekcd's.

Tja en mochten de dames toch wat grotere spellen of films willen downloaden, dan is het wellicht toch slimmer dat jij als "de familiesysteembeheerder" er eens voor gaat zitten hoe ze met de nieuwsgroepen moeten downloaden, want met programma's als newsbinpro haal je ( bijna) nooit rotzooi binnen, en als ze dat eenmaal doorhebben dat is het een peuleschilletje.

Ohja en als ik weet wat er gezocht wordt, dan heb ik wellicht nog wel een zootje leuke links. ;)
 
Later vandaag ga ik weer es op visite bij mn zus.
Ik heb die site es bekeken en dat ziet er in ieder geval veelbelovend uit, dus bedankt daarvoor alvast.
Het bedrockforum, das alweer te moeilijk voor die meiden.
Maar eerst maar ff kijken hoe schoon die pc daar gebleven is.
 
MAS3 zei:
Later vandaag ga ik weer es op visite bij mn zus.
Ik heb die site es bekeken en dat ziet er in ieder geval veelbelovend uit, dus bedankt daarvoor alvast.

Maaruhh, wat die sites betreft, is het vaak een komen en een gaan omdat men toch downloads anbiedt die eigenlijk niet mogen. ;)

Daarom vroeg ik al wat de dames zoeken, want ik heb hier links zat waar 1 en ander te vinden is....

Kijk hier maar eens. ;)

Beter gezegd, Flurl.com even goed zoeken, en vooral lezen ( is erg voornaam, weet jij ook wel) maar daar is errug veel te vinden. ;)

Ik zal nog wel eens bij mijn favorieten zoeken, en hier nog wel eens een aantal nuttige en leuke links wegzetten. Goed?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan