geen update's in image

Y

youngblood

ik heb een paar mappen met ftp verwijderd in me db 7025 wou het schoon flashen maar de mappen komen niet terug met flashen .heb 3 veschliden image's geproberd maar niks lukt .iemand een oplossing

krijg de image er wel op maar kan geen adons en plugins downloaden geeft aan controleer netwerk

Heb je ook al eens geprobeerd er weer een origineel image op te flashen?

Welke mappen had je gewist?

Hmmz.. vreemd, normaliter zou je /usr/bin niet mogen kunnen verwijderen. Maar als er een nieuw image op komt zou die er weer terug op moeten komen.

Blijf ik voorlopig bij mijn oude tip. Zet er eerst weer eens standaard firmware op en kijk of de mappen weer compleet zijn.

is er ergens een lijst op internet tevinden met welke mappen die er in horen te zitten.heb ba geinstaleerd en het werk weer de updates werken weer ik vond een alleen een map op me genaamd dreambox op me pc, in netwerken hoort die daar te staan

Volgens mij is zo'n lijst niet te vinden maar je kunt altijd zoeken.

Als er een map dreambox op je pc staat bij netwerken, dan heb je vermoedelijk filesharing aan staan in je dream, bij sommige images staat dat standaard enabled.

kan ik die map van me computer afhalen .ik heb een orgineele cd kaartje en een diablo light cam .ik ga de orgineelen image flashen kijken of het allemaal weer goed komt

Als hij in je netwerkomgeving staat, dan staat hij niet daadwerkelijk op je computer. Indien je file-sharing uitschakelt op de dreambox (onder setup en dan extra setup daar moet ie bij staan) zal hij vanzelf verdwijnen uit je netwerkomgeving verdwijnen als het goed is.

Maar mocht hij echt op je pc staan en je doet niet aan streaming kun je hem gerust weghalen.

bedankt bt 5 images veder en waarschijnlijk het probleem zat in de cf card en de hd opnieuw geflashed cf card er uit hardisk geformateerd en LT image er op en het werkt weer blijft een raar geval er stonden Ba bestanden op me hd.maar het werkt weer .het is en blijf een hobbybox

Ha kijk dat scheelt. Misschien als je eerder aangegeven had dat je ook een CF kaart en HD had, dat ik ook wel op het idee was gekomen om daar eens te gaan zoeken.

Maar fijn te horen dat het weer werkt!:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan