Opgelost Geheugens weg

rolsatt

New Member
Lid sinds
17 sep 2021
Berichten
22
Waarderingsscore
11
Punten
3
Locatie
Papenrecht
Hallo luitjes,
Ik heb een out gemaakt met de geschiedenissen van internet.
Als ik mijn laptop en of internet opstart en wil bv duckforum inloggen. Dan het volgende, 1- Geen ingang, 2 Moet gebrname + ww invulen, 3 Nu Inloggen en mag binnen komen,

4 Na uitggen en ga weer inloggen, dan weer procedure 1-2-3.

Heb zitten rotzooien met internet instellingen en ben naar geschiedenis, toen alles gewist.
Heb geprobeert om de geschiedenisinstellingen weer te herstellen, maar ging niet beter worden, maar slechter.
Wie kan hulp bieden met dit probleem
gr
rolsat(t)
 
Hoi Rolsat.
Heb je misschien een cookie blocker of popup blocker aan staan voor onze site? Dat is niet nodig want hij hebben geen popups, dus om te beginnen zou ik die eens uitzetten.
Wat je bedoeld met "geen ingang" dat zegt me niets, klinkt mij niet bekend in de oren.

Een gebruikersnaam en wachtwoord invullen kan wel, het beste kun je dan ook het vinkje zetten bij "mij onthouden", dan wordt er een cookie geplaatst en hoef je niet telkens in te loggen.

Mocht dat niet helpen wordt het moeilijk want wij kunnen niet raden welke dingen jij allemaal veranderd hebt.
Welke browser heb je?
 
Hoi Rolsat.

A.u.b. geen hele berichten quoten, gewoon op de knop "plaats reactie" klikken, niet p citaat.

Je hebt Microsoft Edge zeg je.
Maar heb je ook al geprobeerd wat ik daarvoor schreef? Dus inloggen en dan het vinkje zetten bij "mij onthouden"?
Of helpt dat niet?

Om in Edge alles weer naar standaard te zetten klik je eerst rechtsboven op de 3 kleine puntjes, dan klik je op "instellingen" en dan zie je weer een pagina met een linker kolom met allerlei opties.
Als het goed is de 3de van boven is "instellingen opnieuw instellen" en daarmee zet je alle Edge instellingen weer standaard.
Dat kun je ook nog proberen.
 
Ik heb Microsoft edge.

Ik gebruik ook Edge @rolsatt maar ook al accepteer ik cookies (niet van derde) dan moet ik mij ook elke keer aanmelden maar mijn inloggegevens heb ik wel opgeslagen zoals @Black Tiger ook al adviseerde.

Als je Fun bezoekt en je gaat naar aanmelden dan voer jij daar jouw inloggegevens in en selecteer je 'aangemeld blijven'.

De volgende keer (afhankelijk van je privacy instellingen), kan je Fun bezoeken zonder in te loggen of je gaat weer naar aanmelden en klikt op inloggen.

Als het goed is de 3de van boven is "instellingen opnieuw instellen" en daarmee zet je alle Edge instellingen weer standaard.

Dit kan natuurlijk ook maar als je dit doet dan gaan al je (privacy) wijzigingen verloren. Denk dan eens aan 'alles wat u typt wordt naar Microsoft gestuurd'. :)

En in het algemeen bezoekt @rolsatt ook andere websites dus voor Fun kan @rolsatt en ook andere dan beter een uitzondering maken.

Dit kan door naar 'instellingen' te gaan 'privacy, zoeken en services' en dan 'cookies en andere sitegegevens'.
Onder 'niet wissen' en 'toevoegen' kan je dan de URL van Fun/Duck toevoegen waarna het ook moet werken.

Edit: Net getest en bovenstaande werkt zonder dat je je elke keer opnieuw moet aanmelden.
 
Laatst bewerkt:
maar wat is een quote knop?
Je klikt nu ergens op, waardoor het hele vorige bericht in jouw bericht ingevoegd wordt, dat is "citaat" of "citeer dit bericht".
Dan wordt het hele bericht gequote en dat is niet de bedoeling, ik haal dat telkens weg, ook nu weer.

Die functie moet je dus niet gebruiken, gewoon de knop "plaats reactie" gebruiken. ;)
 
Het is gelukt, met Edge

Mooi om te lezen dat het gelukt is.

Nogmaals bedankt, maar wat is een quote knop?

Dat is een knop @rolsatt die je gebruikt om (stukjes) tekst uit een eerdere reactie in jouw reactie te plakken zodat diegene weet waar jij antwoord op geeft.

Selecteer maar eens een stukje tekst of regel en dan wordt dat blauw, dan kan je alleen dat stukje tekst citeren middels de rechtermuisknop en dan kiezen voor 'citaat'. Dit voorkomt dat je hele lappen met tekst in jouw reactie terecht komen.

Links onder in het waar jij jouw reactie schrijft verschijnt er 'citaat invoegen' en dan met citeer berichten komt de tekst omrand met de naam in jouw reactie. Gewoon er even mee spelen zonder op 'plaats reactie' te klikken en naderhand haal je alles weer weg.
 
We hebben een zandbak op het forum, daar zou je er gerust eens mee kunnen testen.

In de meeste gevallen hoeft er niets geciteerd te worden dus in de meeste gevallen is het gebruik van die optie niet nodig.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan