geluid,ondertiteling en beeld niet synchroon

L

lubas

Ik heb Treasue Planet gedownload. Het is een dvdrip. Met virtual dub wil ik nu de ondertitels erin zetten. Als ik virtual dub open geeft hij mij de volgende melding:
Rewrite audio header with standard CBR values. This may introduce to 9.995 ms of skew from the video streaum. Decompress the entire audio stream to an uncompressend WAV file with a constant bitra=te encoder<bitrate 132,4 +- 19,9 kbps>

Hij vraagt mij of alsnog wil doorgaan. Ik zeg "ja". Ik dan begin met het dubproces (video:add filters-averly lee; compression; frame rate 25.000). Als ik een stuk van de film heb gedubd, stop ik om te kijken wat het geworden is. (Ik ga niet direct de hele film dubben, dat kost te veel tijd)

Tijdens het afspelen met Windows Media player gebeurt du wat ik hierboven zei: de ondertitels zijn ongeveer 10 seconden te laat.

Ik heb de audio file gedecompressed naar een wav-file van ongeveer 1.100.000 bites. Maar recompressen gaat niet. wat kan ik doen? wat kan ik doen. Wie geeft raad? Sorry voor het grote, verwarrende? verhaal.
lubas
 
TMPGEnc Plus Version 2.5 (2.59.47.155 = versie type voor key)
De key kun je vinden bij astalavista.com

Werkt perfect! het geluid synchroniseren met het
Source range en het audio gap tool inschakelen aantal milli seconden vooruit of achteruit instellen onder de frames.

Groetjes Val.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan