Geluiden weg in MSN 6.0

A

Atraxx

Na install van MSN 6.0 zijn alle geluiden verdwenen. Wel een piepje uit die doperwt op het moederbord maar niets over de speakers. Vanuit MSN en WinXp staan de geluiden geselecteerd en ingeschakeld.
Kan iemand me vertellen hoe dit is op te lossen?

Bedankt,
Atraxx

Je zult het misschien al wel gedaan hebben , maar toch vraag ik het maar even.

Heb je je de nieuwe msnplus er ook bij gezet anders werkt het inderdaad niet.

Bij mij geen problemen, het is trouwens ook raadzaam om eerst alle vorige versies van msn te verwijderen.

Heb ik niet gedaan Freggel omdat ik bij tweakers.net ook topics tegen kom van mensen die na de instal van 'msnplus' geen geluiden meer hebben.
Ook lees ik dat in 'msnplus' ook weer reclame banners zitten en mogelijk spyware.
Daar zit ik ook weer niet om verlegen. Misschien zijn er nog andere tips?

Bedankt voor je reply,
Atraxx

Originally posted by Atraxx
Heb ik niet gedaan Freggel omdat ik bij tweakers.net ook topics tegen kom van mensen die na de instal van 'msnplus' geen geluiden meer hebben.
Ook lees ik dat in 'msnplus' ook weer reclame banners zitten en mogelijk spyware.
Daar zit ik ook weer niet om verlegen. Misschien zijn er nog andere tips?

Bedankt voor je reply,
Atraxx

Banners zijn eenvoudig uit te schakelen op het eerste instalvenster.
En wat de geluiden betreft,dat heeft niets met "plus" te maken hoor.
Moeten gewoon zonder + ook werken.

Bedankt Patrick,

Ik las wel dat er heel rap een versie 6.1 uitkomt. Hij is er al in beta maar ik wacht toch even op de officiele versie. Misschien is het een veel voorkomend probleem en is er in die versie een fix voor. Ik hoorde mijn broer ook al klagen over de verdwenen signalerings-geluiden in MSN 6.0.

Groet,
Atraxx

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan