Gemini 330 en 7020

T

technodaddy

Ha mannen,

Wie heeft er op zijn 7020 al de gemini 330 staan.

Ik wel, ziet er mooi uit, maar 1 ding : Als ik op de teletext toets druk gebeurt er niets, iemand anders die dat eens wil testen voor me?

Groetjes

Oh is die ook al weer uit, ik heb net twee dagen de 3.20 er op staan toen was die 3.30 er nog niet.

Maar ik ga waarschijnlijk vanavond eens voor je proberen want ik gebruik toch geen teletekst, dus als deze niet werkt is dat verder geen probleem voor mij.:)

Jaha die is gisteren uitgekomen!

Teletext moet handmatig toegevoegd worden, verder een mooie image!

Heb je mijn bericht gelezen over updaten, hier lukt het namelijk wel......

Groetjes

Nee bericht over updaten nog niet gelezen. Heb de Gemini gevonden en hem hier ook al in de download gezet voor de belangstellenden.:)

Inmiddels wel gelezen.

Overigens ben ik net bezig geweest de 3.30 erop te zetten. Gaf een paar hangers in het begin maar nu lijkt hij wel goed te lopen nu eenmaal alles er op staat.

Daardoor kan ik ook antwoord geven op jouw vraag en nee... geen problemen hier, als ik op de teletekst knop druk krijg ik meteen ook de teletekst te zien.

Heb ik dus niet handmatig hoeven toevoegen.

Voor de rest ziet hij er wel gelikt uit, andere skin dus dat is wel weer "normaal" te zetten.

Wat ik erg mooi vindt is dat je nu als je door de skins bladert, in een klein vlak ernaast kunt zien hoe het er ongeveer uit gaat zien, dat was tot nu toe nog niet het geval bij Gemini. PLI had dit dacht ik wel al, dus het is verheugend te zien dat het nu ook in Gemini zit.

Voor de rest zijn me nog geen opvallende verschillen opgevallen, maarja ik maak dan ook niet echt overal gebruik van dus daar kan het ook aan liggen.:)

Hallo bij mij doet de teletekst het wel zonder iets te instaleren maarbij het instellen (Downloaden) van de satellites.xml loader ging hij pakte alle satelieten die ik aangevinkt had bahalve Astra/eurobird op 28.0 Oost de andere10 wat wel goed ging zijn

Telstar 15.0 west

Intelsat / Thor 0.9 West

Sirius 5.0 Oost

Eutelsat 7.0 Oost

Hotbird 13.0 Oost

Eutelsat 16.0 Oost

Astra 19.2 Oost

Astra 23.5 Oost

Arabasat 26.0 Oost

Turksat Eurasiasat 42.0 Oost

g@it

@cgeen1: Er staan eigenlijk een paar vragen door elkaar. Waar precies had je graag een procedure voor cgeen1?

G@it: Geen idee waardoor dat komt, hier doet de 28 het prima, deze zit ook standaard in de standaard aanwezige satellites.xml.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan