gemini ppanel ?

C

copycat

heeft iemand een linkje .

ben niet zo thuis met gemini .

thanks

Ik heb Gemini draaien, maar ik begrijp niet helemaal wat je met ppanel bedoeld. Kun je iets meer uitleg geven omtrent wat het doet?

dat ik auto key update kan etc etc

zoals ik al zei ben een noob als het op gemini images aan komt

;)

Dat was vroeger bij Gemini de "keys setting" plugin, die zit er echter niet meer in aangezien dat niet meer ondersteunt word door hun.

Er is dacht ik wel nog ergens een plugin voor te downloaden die je dan zelf moet installeren, alleen weet ik niet meer welke en ook niet meer waar, maar misschien dat een van de andere gebruikers hier kunnen vertellen hoe dat in elkaar zit c.q. waar deze te vinden is.

Als je naar de dreambox daily news plugin gaat zoeken, dan heb je er 1. Zelf ben ik er niet zo tevreden mee omdat ik het idee heb dat de dreambox hierdoor regelmatig vast loopt.

;)
Nr.10

De daily news plugin is dacht ik toch een soort ding voor nieuws? Hij zoekt een dingens om zijn keys mee te updaten, zoals Mary's keybundle, maar dan via een knopje op de a/b.

Ik heb hier daily news by Nabilo Team draaien hiermee kom je in de Nabilosat download area en kan je vanals downloaden; cam, keys, plugins, scripts, settings en skins.

Ik weet alleen niet meer waar ik hem van dan heb. (misschien Huts)
Maar voor de duidelijkheid. Het geeft misschien ook ellende. Ik kan nu regelmatig mijn HD niet bereiken, moet regelmatig opnieuw opstarten. (of het idd hierdoor komt is nog niet duidelijk, dat moet ik nog uitzoeken)

;)
Nr.10

@ Nummer10 ,

Had nooit van deze Nabilo plugin gehoord, maar dit is echt een super plugin !!!
Is bovendien geschikt voor alle images ( Enigma1)
Ik heb geen HD dus kan niet testen of het hangen door deze plugin komt.

Bedankt nummer10 ,

Appie

Suc6 ermee.

Waarschijnlijk heb ik hem ook van ploeger en niet van Huts.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan