Gezocht: DVR Studio Pro vervanger.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.454
Punten
113
Leeftijd
61
Beste mensen.

Ik ben op zoek naar een vervanger voor DVR Studio Pro want we (een paar kennissen en ikzelf ook) vinden hem te duur om te registreren.

Het is een heel eenvoudig programma en inmiddels al weer opgeslagen van 65 naar 75 euro per pc licentie, kun je dus maar op 1 pc gebruiken.

Nu heb ik ooit die vraag al eens gesteld maar kan hem niet meer terugvinden, o.a. Denktenk zou eens kijken want die wist nog wel iets.

Waar we naar op zoek zijn is dus echt een programma wat heel eenvoudig te bedienen is ook door computerleken.

Het volgende moet het kunnen:

1.) Dreambox .ts files openen

2.) Mogelijkheid tot het eruit halen van reklame (dus een knip funktie)

3.) Bij gereed, de aangepaste .ts file omzetten naar ifo en vobfiles zodat men er een DVD van kan branden.

Wat willen we niet:

1.) De methode met dat java ding bij Sjerom omschreven is niet geschikt want dit veroorzaakt te vaak lipsync problemen.

2.) We willen ook niet eerst omzetten naar mpg of ander formaat en dit dan op zijn beurt weer converteren naar dvd formaat want da's zonde, ook van de tijd en kwaliteitsverlies.

3.) Ook geen programma als Adobe Premiere Pro, want daar kan het ook mee, maar dat is al weer veel te ingewikkeld.

De vraag is dus of er zoiets bestaat, liefst gratis, maar registreren of alternatief registreren mag ook, als de prijs niet te duur is tenminste.

Iemand goede ideeën?

Van Luca iets gekregen wat er uit ziet alsof het werkt, eens zien of dat na 26 april ook nog het geval is, alvast bedankt Luca!

Andere tips blijven alsnog welkom!

heb je nog niet geprobeerd met de datum een maand vooruit te zetten

ik heb het gedaan en hij blijft werken , met de originele exe mag je het vergeten die ligt eruit

dus het zal blijven werken:biggrin::biggrin::biggrin:

Ah kijk aan, thanks, inmiddels heb ik ook een paar Engelstalige versies ontvangen waaronder ook de nieuwste die weer met een key werkt, moet ik nog even proberen.

Allemaal (daarmee bedoel ik ook de meelezers die me per pm benaderd hebben) harstikke bedankt voor het antwoorden en helpen, ik ben voorlopig weer voorzien.:)

He Black Tiger, hier ben ik ook in geinteresseerd. Kun je even laten weten wat je nu hiervoor gebruikt?

Thnx!

Gewoon DVR Studio Pro gebruik ik ervoor.

Kort geleden is er een versie gepost in de newsgroepen, die was wel voorzien van een alternatieve registratie die langere tijd werkt.

Eigenlijk wilde ik er ook best voor betalen, maar vond het bedrag te hoog.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan