Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
ben op zoek naar een programma om mp3 om tezetten naar CDFS files dit is voor het bcm programma files zijn CDFS hoop dat iemand mij kan helpen
gr frans
Heb wel effe voor je gekeeken!
Maar ik vindt alleen programma's die cdfs bestanden naar mp3 omzetten (rippen)
Maar vice versa ben ik nog niet tegen gekomen!
Wel het volgende gevonden via google:
cda is geen bestandformaat voor muziek. Dit zijn de bestanden die je ziet als je een audio cd op de computer bekijkt, maar dit zijn feitelijk niet de muziek bestanden. Hetzelfde formaat als op een audio cd is een wav bestand op 16 bit 44.1 kHz stereo kwaliteit. Omzetten naar cda zonder te branden kan niet.
BRON: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=9681
Je kan wel denk ik het bestand CDFS.VXD aanpassen ,
Dan maakt windows van elk .cda bestand een .wav bestand
Zie hier :http://www.a1b2c3.com/free/av01.htm
Hopelijk is dit genoeg info
P.s misschien is er een programma die een iso maakt.(fictief branden dus)
En je dan daaruit de file's kunt plukken???? (is maar een idee)
Met name dit stukje tekst: The best part, of course, is that you can use any WAV to mp3 converter to convert the cda file directly from the audio CD to mp3 (or other compressed format) without having first to extract it to hard disk.
Kan dat programma niet gewoon overweg met het .cda formaat?
Volgens mij staat cdfs gewoon voor CD File System. Wil je converteren dan doet men dat door van mp3 bestanden een gewone audio cd te maken, hetgeen weer .cda formaat is.
En dat kan met elk branderprogramma. Weliswaar op een CD, maar als dat het probleem is neem je toch gewoon een rewritable en haal je ze daar toch weer vanaf als het klaar is?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.