Goede 39/40/43 inch TV voor goedkoop

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
De TV op de slaapkamer van de vrouw heeft het begeven. Enkele elco's stuk, deze vervangen, maar probleem blijft en er vindt zelfs verkleuring plaats. Was ook een oude LED TV dus het is tijd voor vervanging.

Probleem is dat de TV niet te groot mag zijn, maar ook niet te klein. Als je dan gaat zoeken zit je met de prijs al weer snel bij een TV die qua prijs bij een grotere TV ligt. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Heb ook al eens op marktplaats voor tweedehands gekeken, maar niet veel soeps te zien in de buurt en ze vragen allemaal zowat aan de nieuwprijs.

Dit zijn de wensen:
  • Grootte 39, 40 of 43 inch. Liefst 39 of 40, past beter op het kastje
  • Als we toch een nieuwe moeten kopen, dan ook liefst een smart TV
  • Liefst LED i.p.v. LCD
  • Prijs onder de 300 euro.
Nu zijn we deze TV tegen gekomen.
Een TCL 40S5201 die qua prijs en voorwaarden wel voldoet met zijn 249 euro.

Hebben ook goedkopere gezien, maar te klein (32") of geen Smarttv of LCD of mensen met klachten.

Maar dit merk is me niet bekend. De ervaringen lijken goed, maar zijn maar 3 ervaringen bij bol.
Is iemand met dit merk bekend, of weet je een ander goed merk, misschien nog gunstiger geprijsd?
Evt. mag het zonder SmartTV zijn als het onder de 300 is, maar dan moet het wel goede kwaliteit zijn.
 
mij is merk niet bekent maar veel is eenheids worst
 
Of even naar kringloop winkel BT.
Ben meestal voor 60 euro's wel koopman.
 
heb ff lopen zoeken (toch nieuwsgierig)


chinees met fabriek in polen en het bezit de Palm-merknaam en brengt onder het BlackBerry-merk smartphones uit
en ze zijn idd nog niet zo lang actief hier

eens een x anders wat als een Marokkaanse philips
 
Aha, nieuw Chinees dus. Mij niet bekend. Het is in elk geval niet te duur en had enkele goede referenties, helaas te weinig.
Vrouw was beetje ongeduldig dus we hebben er 100 euro bij gelegd, is 349 geworden en daarmee is een bekender merk gekocht.
Onze oude Samsung boven heeft het 18 jaar vol gehouden.

Het is nu een Samsung UE43AU7172 geworden. Dat is een Europees model. Het vergelijkwaardige Benelux model kostte 499 en dat is echt teveel van het goede. Gelukkig hadden we een reserve voor noodgevallen zoals dit.
Hopelijk gaat ie weer de nodige jaartjes mee.

Als het goed is hebben we hem morgen binnen.
 
Dank je, maar 2de hands TV's laten verzenden lijkt me niet echt geschikt. Er was er maar 1 relatief in de buurt (Hulsberg) en die voldeed niet aan de voorwaarden. De rest was te ver weg en vaak ook duur of ook merk nooitgedacht. Enkele uitzonderingen daargelaten.

Zal er wel eens aan denken voor toekomstige eventualiteiten en/of een kennis of zo.
 
Veel plezier met de aankoop.
 
Dank je wel, gaat zeker lukken! Heeft het vrouwtje toch eens iets leuks. Speciaal toch maar voor iets duurder gegaan omdat het dan later evt. ook nog elders ingezet kan worden (indien nodig) als reserve.
En de oude heeft het met zijn 18 jaar toch lang vol gehouden.;)
 
Tjonge, ik heb nog een 40" sony staan. Wanneer je tot de 13e geduld had dan had ik deze meegenomen en mocht je hem hebben..
..maar ja, een vrouw en twee weken geen tv.....dat gaat hem niet worden! :ROFLMAO:
 
Nu zijn we deze TV tegen gekomen.
Een TCL 40S5201 die qua prijs en voorwaarden wel voldoet met zijn 249 euro.
TCL is in Europa nog niet zo bekend, maar de fabrikant is geen kleine jongen. Ik heb die naam een hele tijd terug al eens op Tweakers voorbij zien komen, en het lijkt mij ook wel betrouwbaar spul.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan