goeie raad gevraagd

L

laika2

hallo allemaal
ik zit met een probleem ,het zit namelijk zo.
ik kan maar geen schoon eindresultaat halen voor een film op cd te branden (heb nog geen dvd brander moet nog een beetje wachten).
ik begin met mijn camera aan te sluiten met een s video kabel en deaudio meteen cinch kabeltje,ik pak hem in in svcd met mijn pinackle PCTVpro kaart en vervolgens bewerk ik hem met studio 8 (titelsen muziek en zo) in svcd om dan met nero in svcd te branden .
maar het eindresultaat laat veel te wensen over,ik ben nog maar een leek op dit gebied ,daarom deze vraag ?
vrienden hoe kan het beter en wat doe ik verkeerd!
ik denk dat het mischien aan het bewerken ligt,ik weet het niet???

groetjes laika2
 
Deze kaarten zijn softwarematig en met een zeer lage resolutie dus je zult nooit een goed eindresultaal behalen zelfs niet met een snelle pentium4, spreek uit eigen ervaring.

Koop een hardwarematige maar dan extern!!, mediamarkt verkoopt ze ook en daar heb je werkelijkwaar alle in en uitgangen voor handen zelfs fireware.

Heb ik zeeer goede resultaten mee behaald en een superstrak beeld op dvd gekregen van annaloog videocamera.

sucses
 
@Druppeltje.

wat voor apparatuur is dat dan en over wat voor kostprijs praat je dan ongeveer?
 
@ druppeltje

bedankt voor de mooie uitleg.
maar welke kaart zou jij mij adviseren ,voor het moment doe ik het nog met cd daar ik nog geen dvdschrijver heb.
ik heb een pentium 4 met 256 ram en 40 giga harde schijf en ik heb het gevoel dat ik te weinig werkgeheugen heb met die PCTVpro

groetjes laika2
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan