Goocheltrucks?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Zo nu en da heb je eens van die trucks waar je niks van snapt.

Kijk maar eens naar

en zie in het begin wat er met een flesje water gedaan wordt, en nadien met een blikje cola.

Nja, ik heb zoiets al eens gezien. Je ziet met name bij de waterfles ook heel duidelijk wanneer hij ertegen duwt om te laten zien dat het een stabiel object is dat dit heel voorzichtig gebeurt.

Dat hoef je normaliter niet zo voorzichtig te doen, wel als er een sneetje iets meer naar achter zit, want je ziet ook heel duidelijk dat hij de telefoon op een iets andere plek houdt om hem naar binnen te duwen.

Daarom zat natuurlijk ook zo weinig water in die fles en door het etiket zie je dat sneetje in of net naast etiket niet, dus die vond ik niet echt vreemd of spannend.

Dat was anders met dat colablikje, maar ik heb al te vaak van die opgenomen goocheltruuks gezien, ook eentje waarin iemand een stukje van de grond af zweefde.

Ook eentje zogenaamd opgenomen met "live" mensen. Maar die hadden dan een foutje gemaakt want na de truuk zag je dat een tweetal van die figuranten per ongeluk de verkeerde jas aangetrokken hadden.

Net als die locomotief en die olifantie die uit een hal opeens weggetoverd zijn terwijl het publiek er omheen staat (wordt gewoon weggereden c.q. weggeleid als de camera uit staat en dan wordt de camera weer aangezet).

Als je dat soort dingen niet weet lijkt het inderdaad bijzonder vreemd.

Maar zoals gezegd, die truuk met de waterfles is toch al her en der bekend en met het colablikje gebeurt geheid niet live.

Neemt niet weg dat beiden wel leuk zijn om te zien.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan