Google Home

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.204
Waarderingsscore
156
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Zijn er al mensen die ervaring hebben met Google Home.
Het lukt mij niet om contact te maken met Google Home, deze komt uit Duitsland dus ik heb al geprobeerd mijn telefooon op duits te zetten incl. de regio. Echter dit mocht niet baten daarna geprobeerd om alles op de VS te zetten ook dat hielp niet, een reset hielp ook niet.
Misschien hier nog iemand een tip?
 
Misschien heb je hier iets aan @nummer10?


Veel plezier met instellen. ;)
 
Dit heb ik ergens gelezen betreffende de googlehome mini.
Vereist:
Een draadloos netwerk, liefst met 5GHz internetverbinding (WPA2-Enterprise wordt niet ondersteund).
 
Helaas, hier kwam ik de tip al tegen om de systeemtaal en regio aan te passen.
Ben ondertussen 1 stapje verder. Google home wordt gevonden echter na de testtoon gaat het mis in het vinden van de wifi.
 
Google Home setup succesvol.

However we cannot discover your Google Home on the netwerk. In order to cast, connect your mobile device and Google Home to the same wifi-network. Also, ensure AP isaltion is disabled on your wifi-router.

Helaas kan je niet zien in welk wifi Google Home zit. Je stelt hem in op een netwerk en mijn telefoon blijft in dat netwerk maar opeens is de verbinding blijkbaar verbroken.

Iemand nog tips?
 
En jawel ik heb verbinden met de buiten wereld en in huis.
Beetje lopen kloten met de instellingen van de router en opeens werd er gepraat in huis.

Nu op ontdekking in huis, lees Google Home.
 
Wauw......

Wat is dit super gaaf. Ik kan hem iedereen aanbevelen die iets met luiheid en techniek heeft.
Dus ben je binnenkort jarig of je hebt nog wat vakantiegeld over.
Ga op zoek naar een Google Home.
 
Vertel eens meer details,(voorbeelden ) wat kun je er mee is het de mini of de pod.
 
Ik heb de Google Home gekregen dus geen mini.
Tsja wat kan je er mee....... Dat is afhankelijk wat je erop aansluit. Zelf hebben we hier wat led lampjes van Hue. Die kan ik nu met mijn stem bedienen. Ik heb via Ali wat bediening conectors besteld dan kan ik bv de koffie zetten met mijn stem. Maar alles wat je op die aansluiting kan je dan bedienen oftewel je zegt on/off.

Verder bedien ik de geluidinstallatie met mijn stem, spotify is gelukt. Nu de overige bediening nog, zoals het afspelen van de radio of cd en tv.

https://youtu.be/QRdDxvCGaZI
 
Audio luisteren via de speaker zelf of een met Chromecast Audio verbonden speaker.
Muziek luisteren via Spotify, Google Play Music en YouTube (geen Apple Music).
Video?s van YouTube en Netflix afspelen via een Chromecast-scherm.
Video kijken kan in 4K en HDR-kwaliteit als je beschikt over een Chromecast Ultra.
Smart home bedienen zonder dat je een smartphone bij de hand hoeft te hebben.
Temperatuur van de Nest-thermostaat omhoog of omlaag zetten (werkt ook met sommige Honeywell Lyric-thermostaten).
Stofzuiger en andere apparaten aansturen die met Google Home werken, zoals de Neato Botvac Connected.
Philips Hue-lampen aansturen via Google Home: aan/uit, dimmen en kleur veranderen (2e generatie hub vereist).
LiFX-lampen en -lichtstrips aansturen, geldt ook voor TP-Link en Osram Lightify.
Nanoleaf Aurora aansturen met Google Home-opdrachten.
Samsung SmartThings aansturen, accessoires van verschillende fabrikanten.
Opdrachten en automatiseringen maken met IFTTT.
Slimme apparaten van Wink, iHome, iDevice en Belkin WeMo bedienen, zoals lichtknoppen en slimme stekkers.


En niet vergeten heerlijke lasagnesoep?
 
Lijkt me leuk voor de time beeing

Maar ik heb al een "google girl" in huis . Die zet koffie, maakt eten , doet het licht aan en stofzuigt lapt de ramen doet de was strijkgoed en scheldt mij regelmatig verrot.


 
Hoi Matrix,

Wat voor software heb jij erin zitten?  Heb hier ook zo'n google girl maar die hapert regelmatig en doet niet alles wat ik wil.
Alleen het scheldgedeelte dat werkt inderdaad naar behoren vooral als ik een paar biertjes te veel op heb.  :) :) :) :)

B.
 
Gewoon zonder woorden een paar lege koffers in het  zicht klaar zetten.???

Sorry dit was even off topic
 
Ik denk ook dat er wel wat anders op de markt komt, maar ik vind het vooral leuk om te zien dat je technologie kan koppelen met je stem. Zeker nu Google bezig is om de Nederlandse taal toe te voegen.

Maar ik begrijp dat jullie een Google Girl hebben, ja die luxe zit er hier nog niet in.
Ik ben al blij dat ik een beetje met me tijd mee kan gaan. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan