Gordon op non-actief met hernia

heerlijkkkkkkkkkkk laat hem maar nooit meer terug komen

Ik gun niemand een hernia, maar het is wel even lekker rustig zo....

Tis alleen jammer dat al die programmas al opgenomen zijn dus zijn we niet van die gast af :(

Ik heb respect voor iedereen blank zwart geel rood maar deze man kan van mij geen respect verwachten.

Ik heb het niet zo op die Goor Don zeker niet zoals die nu bezig is.

van mij mag hij op vakantie naar de noordpool maar dan wel voor een jaar of 5
gr frans

Nu nog een hernia in z'n kaken en dan wordt het helemaal rustig..

Ik ben het dit keer niet eens met jullie.
Prima kerel die Gordon, het zegt teminste de keiharde waarheid! noem het maar een bescherming van de mindere deelnemers.

Maar van mij, hoeft het hele Idols niet je ben pas een IDOL als je ernaar kijkt een super stom programma hier ga je toch je kostbare tijd niet aan verdoen pure bagger.

Als je een echte artiest bent, en je hebt talent dan kom je er vanzelf wel dan heb je zo'n programma niet nodig.

Volgens mij zijn al die show's en programma's zoals Idols en het Songvestival, slecht voor je carriere secu toekomst in de show wereld.

Prima kerel die Gordon, het zegt teminste de keiharde waarheid! noem het maar een bescherming van de mindere deelnemers.
Sorry, maar in mijn optiek zit er toch een heel groot verschil zelfs tussen keihard de waarheid zeggen en ronduit beledigen. Gordon doet het laatste.

Uit vorige Idols is overigens gebleven dat er toch diverse mensen via dit soort programma's wel aan de bak kwamen, dus dat je zoiets wel nodig hebt.
Een van de beste voorbeelden is nog Gerard Joling, die middels de play-back show is opgeklommen in de showbizz.
Jim en Jamai timmeren ook nog altijd aan de weg.

En er zijn ook artiesten waarvan je je afvraagt hoe ze ooit de showbiz zonder zo'n programma hebben kunnen bereiken, maarja dat zal dan wellicht een kwestie van smaak zijn.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan