Gouden koets te koop.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
In tijden van crisis moet iedereen inleveren, was de sombere boodschap van de koningin op Prinsjesdag. Dat geldt dus ook voor haar, moet een grappenmaker gedacht hebben. Hij heeft 'haar' Gouden Koets daarom meteen maar te koop gezet op Marktplaats.nl.

"Wegens de crisis in de verkoop", luidt de omschrijving in de advertentie. "Zeer goed onderhouden, komt maar één keer per jaar buiten. Is op dit moment overbodig."

De aanbieder noemt zichzelf Van Buren. Dat is de naam die de Oranjes gebruiken wanneer ze incognito ergens zijn. Tot nu toe is er een paar keer geboden op de koets. De biedingen beginnen bij 10 cent. Maar helaas voor die geïnteresseerde: de verkoper accepteert geen biedingen onder de 100.000 euro.

Bekijk hier de Markplaatspagina met de advertentie

Hahaha, ja ik had er al van gehoord dat ie op marktplaats stond. Leuke grap.

Er zijn 3 hele hoge biedingen gedaan.

de verkoper accepteert geen biedingen onder de 100.000 euro.
Volgens mij moet je even opnieuw lezen want dit maakt net onderdeel uit van de grap.

Biedingen vanaf 100.000 Euro worden niet behandeld
;)

Heb ik dus weer net gemist.

Als ik op de link klik krijg ik:

"Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer."

"Wegens kredietcrisis t.k.a Goude Koets"

Ik moet toch een beetje vaker op ons board kijken:)

Groetjes,

Bones

Klopt, de koets is verkocht en naar de maan geschoten zodat Klaas Vaak nu ook in luxe zijn slaapzand kan rondstrooien.:biggrin:

Volgens mij moet je even opnieuw lezen want dit maakt net onderdeel uit van de grap.

;)
Ik had dat in principe wel zien staan BT, maar dit bericht was een 1 op 1 kopie van 1 of andere krant. ;)

Tja dat krijg je als je klakkeloos gaat kopiëren.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan