Grapige iconen en avatars

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Grappige iconen en avatars , Zou de operator een feestje gehad hebben??🥳🥳🥳
 
Dat is de Holidays addon. Ik heb hem hier en daar wat aangepast en wat dingen uitgeschakeld.
Een bug wat ik bijv. gemeld heb is met datums die je automatisch wilt laten lopen. Met Kerst wilde ik laten doorlopen tot 7 januari. Maar de addon herkende de overgang niet en startte niet eens of bleef lopen. Ben even vergeten wat het was.
Sommige dagen die we hier niet vieren zijn uitgeschakeld en bij 1 addon heb ik de datum veranderd en de sneeuw verwijderd anders werd het te gak.
Is gewoon aanpasbaar allemaal, hele leuke addon in feite.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Zelf heb ik ooit iets van Themehouse gehad (destijds met Xenforo1) maar voor XF2.x werd die add-on na veel beloftes niet gemaakt. Ze hebben wel leuke dingen verder.
Zelf heb ik wel Daily Doodle waarmee je een aangepaste logo op een ingestelde datum (eventueel meerdere dagen) kan plaatsen.
 
Oh ja dat is ook wel leuk. Zoiets ongeveer doe ik met banners rond Pasen en Kerst en zo. Ozzmods heeft een aantal leuke mods gemaakt, veelal gratis, zijn er hier ook een paar actief van.
 
maare @Black Tiger
oktoberfest? die hoedjes?

dat gaat om bier zuipen toch... ik lust dat bocht nie
kan mijn hoedje niet af?
 
Nee oktoberfest is ook het feest zelf, bier zuipen is niet verplicht. Er zijn ook dames op de oktoberfesten met grote :prammen: is dat niks voor je dan? :)
 
Jawel kijken mag, aankomen niet. Of is jouw vrouw zo streng?
 
geef ik even geen reactie op lol
als ik kijk naar de leeftijd die er op dit moment onder jouw hoedje staat .. hou ik mijn hard vast wat me nog te wachten staat...
 
Kale boel boven mijn inmiddels overleden hond en poes.
 
Tja de bierfeesten zijn voorbij, het wachten is op het volgende festijn, ik denk dat het Halloween gaat worden. :)
 
De regentijd komt er aan een parapluutje?:regen:
 
Kan er geen vlammetje geactiveerd worden dan houden we het lekker warm.
Of een vredesduif, wie weet helpt het.
 
Alstublieft geen vlammetje.
Straks gaan ze de kraan weer open zetten in Groningen. :help:
 
Ahja, en da's dan link. Phuu... net op tijd, wilde net 'n vlam aan doen, maar da's dan gevaarljik dus net op tijd ingehouden. :biggrin:
Een vredesduif... ja die hebben we wel nodig inderdaad. Helaas is mijn kennis op css gebied te klein, maar als men dat leuk vindt zou ik kunnen kijken of zoiets boven aan het forum of zo ergens in te passen is.
 
Doe geen moeite BT. Was een ideeetje wat nu wel passend zo zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan