groene ondertiteling

S

satbird

wie weet de oplossing om in M'n video_ts.ifo file de ondertiteling in een normale witte weergave te zetten? deze is momenteel groen.

heb na het rippen en bewerken het orgineel niet meer, balen

ik heb ifoedit om het te bewerken.

alvast bedankt, satbird

Lol, vind je je groene subs niet mooi? Ik zou ze schitterend vinden. Kan je ze voor mij ook in het roze krijgen?

Ok, ik weet wat er fout gaat. Het copieren van de subtitle collor gaat fout. Gooit het programma dvd2dvd-r automatisch het programma ifoedit erover of moet je dit zelf doen? In ieder geval doe ik het handmatig. Op deze site vind je een tutorial over ifoedit. Ergens onderaan staat hoe je de subtitle color van de originele dvd meecopieert. Hiermee moet het lukken.

http://www.dvd2dvd-r.be/ifoeditauthor.htm

@thanks ambon,

zal er morgen verder naar kijken, laat het wel ff weten als het wel of niet is gelukt.

grtz satbird

als men de orginele *.ifo niet meer heeft, kun je wel nieuwe ifo's genereren met ifoedit, maar daar staan geen subtitles colors in gedefineerd. als je de orginele ifo nog had, kon ik dus paste en copy kunnen doen. (dus groen is wat ik daadwerkelijk zie.)

maar heb intussen opnieuw de dvd binnen gehengeld, en heb het verders inorde gemaakt.

grtz satbird

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan