Ik kom ze eventueel zelfs met een grofvuil wagen ophalen!!
Er is nog zat te zien op de sat,en zeg nu eerlijk het NL pakket met enkel de nederlandse zenders geeft beter beeld als de kabel,dus daar alleen al voor hoef je je decoder niet weg te gooien,samen met de nieuwszenders die free to air zijn en niet op de kabel zitten en alle free to air duitsers,vindt ik het helemaal zo slecht nog niet.En als je draaibaar hebt is er ook free to air helemaal nog zat interresants te zien.Toen je de decoder kocht wist je dat je eigenlijk voor de pakketten moest betalen,dat je zo`n drie jaar gratis hebt kunnen kijken is toch maar mooi meegenomen!!!Ik vind wat dat betreft dat we niet te klagen hebben gehad.Iedereen wist van tevoren dat dit ??ns zou gebeuren,ik denk dat de satzaken en de fabrikanten en alles erom heen er meer problemen mee hebben als wij,die zullen het wel merken.Nu komt er gewoon even een tijd dat er een hoop meer zwart is,denk dat er uiteindelijk wel weer wat dingen open gaan,maar zo snel als menigeen hoopt of denkt,dat denk ik niet.Ik denk dat het zeker minimaal wel een jaar of langer gaat duren voor er uberhaupt weer wat open gaat,maar zo kun je misschien canal+ eens een jaartje sponsoren,zodat zij het tenminste overleven,want zo niet is en blijft voortaan alles zwart.