Grote stroom asielzoekers opzoek naar een nieuw thuis!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ergens op een plek op deze aardbol heeft een grote groep strijd geleverd en jammergenoeg verloren.

Nu moet deze groep vertrekken uit deze trouwe woonplaats, en is opzoek naar een nieuw thuis.

Al enkele weken is deze groep hier naar opzoek en verschillenden zijn in ontberenden omstandigheden al omgekomen van honger en dorst in de strijd om te overleven!

Nu zijn ze bijna aangekomen aan de grens van Nederland waar zij hopen op een "koud" ontvangst!!!

Mocht het zijn dat ze met het aantal wat nog over is bij uw dorp of stad aanbellen ontvang ze hartelijk, leg ze een nachtje in een koelkast van ongeveer 6 graden, of een uurtje of 2 bij min 18, en dan zijn ze weer tot volle tevredenheid op juiste temperatuur, en het beste om ze lekker op te zuipen...

Graag hierin jullie medewerking, voor het redden van deze lekkere flessen bier... :biggrin: :stupid: :bier:

De koelkast staat open ze zijn welkom..

Let maar op Pikkie, voordat je het weet is je bier pleite! :)

Heb weinig met asielzoekers.. Vol is vol... Ik denk er aan een film te gaan maken en op het internet te zetten.. Ik noem hem denk ik dan Fanta the Movie :drinken:
Eerst maar eens zien of het wel van J.P mag..:biggrin:

Nee he gaat hij zich daar nu toe verlagen nee Bt dat kan toch niet....neeeeeeeeee of wel???????

Een man een man... Een woord een woord!

Ik heb het gezegd dat de film er komt!
Hij is al klaar!
Wanneer hij vertoond zal worden en door welke zender is nog afwachten!

Bij deze de aankondiging van Fanta! The Movie! :biggrin: :drinken: :biggrin:

OMG... ik wil het niet weten Pikkie, ik geloof gewoon mijn ogen niet...:?
En ik dacht nog wel dat Big-Henk een van onze meest betrouwbare en serieuze gebruikers was.:draai:

Als je koelkast vol is, is het vol en dan moet er wat uitgezet worden, en aangezien ik bezig ben in gewicht af te nemen, zit ik alleen nog maar aan de Fanta Lite..
Tja en slachtoffers vallen er altijd in zulke zware omstandigheden, maar ik discrimineer bier niet hoor. Het is alleen niet de bedoeling dat wij ons onder druk moeten laten zetten door een overmacht aan bier, want als we dat laten gebeuren, waar is dan het einde?
Straks worden we nog ingesloten door grote groepen bierflessen en wie weet wat voor glas schade dat kan opleveren. Nee dan houd ik me voorlopig bij het geheel vernieuwde plastic flesje Fanta, die gerecyled kan worden en millieu vriendelijk is en waar geen alcoho; in zit waarvan ik alleenmaar dik word en als ik er teveel van inneem over de schreef ga.. ;) Kijk dat noemen we dan "Normen en Waarden". :rolleyes:

Van bier kan je nooit teveel hebben...

pikkie schreef: Van bier kan je nooit teveel hebben...

Klopt helemaal.

De uiterste verbruiksdatum op flessen en blikken is in
elk geval totaal onzinnig en volstrekt opverbodig. :biggrin: :biggrin: :drinken:

Multibier

Als het "ons" niet lukt kunnen we altijd op deze dames rekenen. :applaus:

Oefenen we gelijk onze andere hobby er ook bij uit. :sex: KLIK

Multibier

De uiterste verbruiksdatum op flessen en blikken is in
elk geval totaal onzinnig en volstrekt opverbodig.
Nou ik ben anders best blij met die datum, weet ik tenminste wanneer mijn Kasteelbier uiterlijk opgedronken moet zijn, met die 2 of 3 flesjes wat ik op een jaar of anderhalf jaar drink zul je volgens mij een stuk sneller in de buurt van zo'n datum komen.:biggrin:

Met die dames wil ik overigens best -wel- een biertje drinken hoor.

En nu ik zo kijk.... ik durf er om te wedden dat die dame op foto 12 met dat paarse t-shirt een nichtje van m'n vrouw is. Lijkt er in elk geval als 2 druppels water op.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan