GSM Card clonen ?

R

redneck eyeball

Wie heeft er al een GSM kaart gecloned ?

Ik probeer op ??n kaartje verschillende abo's te zetten, maar daarvoor heb ik de IMSI en de KI nodig van de originele kaart.

Tot nu toe geprobeerd met SimScan 1.22 en SimScan 2.0 zonder de optie strong Ki, enige resultaat zijn twee sim kaarten die niet meer werken omdat de A38 om zeep is.

Voor ik nog een kaart naar de fillistijnen help, toch even kijken of hier iemand ervaring mee heeft. Misschien moet die strong Ki toch aanstaan.
Of moet ik andere soft gaan gebruiken.

Ik heb al op het net verschillende how-to's gevonden, maar die houden geen rekening met de A38 limiet van de nieuwe kaarten.

Dus, wie kan even vertellen hoe het dan w?l moet ?

CU
Red

Je kan wel van je orginele kaart wel op een gold kaart schrijven met dezelfde nummer het is wel vrij handig als je vaste gsm toestel hebt in je auto.....

www.google.com

daar zal je vinden en zoek sim clonen....

Ik hoop dat je wel turks kan want daar staat de beschrijving ook aangegeven hoe dat moet....

groetjes,
deliyurek007

Welke kaarten zijn nog meer te klonen..............?,haha
Wie kan dat ff uitleggen?

@deliyurek007

Dat stadium heb ik al doorlopen, ik heb dus echt iemand nodig die dit al heeft gedaan, en werkende gekregen met een recente sim kaart.

Ik wil weten hoe de settings in sim scan 2.0 moeten staan, voor ik opnieuw een kaart risceer.

CU
Red

kaarten zijn te klonen, je kunt zelfs 4 abbo's op 1 kaart proppen.
proggers en kaarten stonden op site toen ik mijn EZprogger in China bestelde, zal morgen ff kijken

btw... is it u Deli or is Al back?

Klopt, ik heb de soft liggen voor de abbo's op een silvercard te proggen.

Het probleem is dat je de IMSI en de KI moet hebben van het abbo, en dat uitlezen is precies het probleem. Proggen kan gewoon met de mastera, en de kaart is een standaard silvercard.

CU
Red

Volgens diverse threads die ik gelezen heb op dat gsm forum is er nog geen oplossing om de Ki uit te lezen bij de "nieuwe type" kaarten.
Mazzel, Rovi

Als ik zeg 'SHIT' dan druk ik mij nog zacht uit !

CU
Red

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan