GSM PIN zoek

P

pedege

aan alle card freaks: ik ben op zoek om de PIN code te vinden van een GSM SIM kaart . Neen, ik heb geen PUK code en ik kan/wil/mag niet naar mijn operator bellen. Ik wil gewoon de GSM kaart van mijn lief bekijken ! En ze mag er niets van weten.
Ik hed een CHIPDRIVE van TOWITOKO . Kan iemand me helpen of ideeen geven ?
Patrick

Gaat niet. Staat de kaart op haar naam of op de jouwe?

Je kunt soms bij de provider een lijst met gebelde nummers krijgen.

Maar ik merk dat er een vertrouwensprobleem is. Is het niet beter dat gewoon voor d'r voeten te gooien en kijken hoe ze reageert? (ik wil niet oordelen hoor, je moet zelf weten wat je doet)

Een andere optie is dat d'r mobieltje per ongeluk nog aan staat als je het in handen krijgt....

Ik zou met haar gaan praten ipv in haar prive te gaan spitten.
Maar net wat satslope zegt het is jou feest.

maar na 3 keer pin verkeerd is de sim geblokkerd zoals iedereen weet en dan is het huilen.

Of juist niet,

Als zijn vriendin blond is en de pukcode ook niet meer heeft, zijn alle nummers van alle lovers ook gewist...

Probleem opgelost...(LOL)

Gr Fred.

ZIT ER INFRAROOD OP?BINNEN MINUUT HEB JE ALLE NUMMERS OP JE EIGEN HARDE SCHIJF STAAN INDIEN JE OP PC INFRAROOD HEBT, INDIEN HET NOKIA IS KAN JE NOKIA SUITE DOWNLOADEN VIA WWW.NOKIA.COM

Originally posted by valerio3
ZIT ER INFRAROOD OP?BINNEN MINUUT HEB JE ALLE NUMMERS OP JE EIGEN HARDE SCHIJF STAAN INDIEN JE OP PC INFRAROOD HEBT, INDIEN HET NOKIA IS KAN JE NOKIA SUITE DOWNLOADEN VIA WWW.NOKIA.COM

Er moet infrablond op zitten....

Rolo

Beetje paranoia.

?f je praat met 'r

?f je neemt een andere vriendin (met een andere gsm)

Zo sloop je alleen je eigen zieltje, en wie moet wie nog vertrouwen hierna ?

Neem een borrel, en lach om jezelf !

Hi..

Stop de gsm in de VRIEZER. !!!
Alle nr.'s zijn dan bevroren incl. de pin code..
Of ga een keer lekker naar de wallen dat wil ook wel eens opluchten..

Grtz.... JeeJee
Sathopper

Wedden dat het de pincode van haar bank is.
als je die weet tenminste?????

Gewoon wachten tot ze even gaat pissen... en dan heb jij even de tijd om dat ding te bekijken... :)

Met het programma Chipcard214 kun je alles op de kaart bekijken en zelfs de pin veranderen zonder dat je daar de pin voor nodig hebt, maar ik weet natuurlijk niet of dit programma ook met jouw programmer werkt.

Mazzel, Rovi

ZE ZAL DIE TELFOON OOK WEL NAAR DE WC MEENEMEN, DUS VERGEET DAT MAAR.
hIJ TRILT NAMELIJK ZO LEKKER...

MET DRANK WORDEN DE LELIJKE VRIENDINNETJES VAST WEL MOOIER..:(-)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan