Guusje nederhorst overleden :(

D

D-SQUAD

DEN HAAG - Actrice Guusje Nederhorst, onder meer bekend uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden, is overleden aan de gevolgen van k**ker. Dat heeft een manager van de band Kane donderdag gezegd.

Kane-zanger Dinand Woesthoff is de man van Nederhorst. De 34-jarige Guusje Nederhorst was onder meer bekend uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Guusje speelde Roos Alberts in GTST vanaf oktober 1991 tot december 2000. Samen met Babette van Veen en Katja Schuurman vormde Guusje korte tijd het meidentrio Linda, Roos en Jessica. Het trio had diverse hits, waaronder Ademnood.

:(
kijk dit vind ik nou erg :(

ja dat is zeker erg en dan zo jong.
bij deze wil ik mijn medeleven betuigen.

Vraag me af of ze geweten heeft dat ze dit had toen ze moeder wilde gaan worden....

Blijft een treurige zaak.:(

Net voor de bevalling werd deze ziekte geconstateerd. Dus ze wist niet voordat ze zwanger raakte dat ze deze ziekte had.

Komt hard aan... is een leeftijdsgenote van me en dat zet je toch aan het denken....

Komt waarschijnlijk omdat ze zo graag moeder wou worden heeft ze een hormoonenkuur gedaan,dat maakt het allemaal nog triester.

Mijn medeleven gaat uit naar alle nabestaanden.

Ik hoorde het vanavond en schrok er wel heel erg van eerlijk gezegd. Kort geleden oud collega van me 26 jaar hart-aanval, een jaar of 10 geleden, andere kennis van me, ook hartaanval (was toen ook iets van 28), gelukkig beiden nite gestorven, maar toch... op die leeftijd.... jaartje of 2 geleden mijn zus bijna weg, 45 jaar....., nu dit weer... 34 jaar.....

Het gaat behoorlijk de verkeerde kant op, teveel van dit soort dingen op jonge leeftijd de laatste tijd.:(

Als die hormoonkuur haar nou fataal is geworden?!
Het is werkelijk vreselijk op zo'n jonge leeftijd.
Ik hoop over 3 mnd.(29-04) voor de 2e keer vader te worden en moet er niet aan denken dat er iets mis gaat.
Ik leef mee met haar familie en vrienden en wens ze veel sterkte!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan