Hallo oude schotel vrienden.

format c:;184405 zei:
En een schoonmoeder die met haar bezemsteel nog steedts tegen de muur vliegt.

Is dat er 1 met kickstart of zonder???

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Da's het goeie model dan.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

@Format c

Heb je je schoonmoeder wel eens laten proberen fietsen , want fietsen daar zit hier op het forum tegenwoordig wel handel in .. :biggrin:

Niet iedere schoonmoeder is per definitie geschikt om
zich per boardfiets te verplaatsen.

Bekijk maar de foto's van de verdwaalde fietsbezorgerster.

Mijn schoonmoeder zou slechts op de fiets passen indien
er een tractorzadel op gemonteerd is. Echt wel.

Multispeed

Hou op over fietsen ik wordt zowat fietsenmaker, maar ja zit een beetje met de louche handel met name op dit board wat me er van weerhoud om fietensmaker te worden.....Dus formatC: kijk uit als je op zoek bent naar een fiets voor je schoonmoeder.....

pikkie zei:
Dus formatC: kijk uit als je op zoek bent naar een fiets voor je schoonmoeder.....
...

@Pikkie, laat nou het toeval dat formatC, uit dezelfde regio komt als waar de vorige fiets afgeleverd is!!!

Dus onze bezorgster Jenni weet de weg... :sex:

Ja ja nou begint het kwartje te vallen BT kijk uit format c en Freggel spannen samen
Ik vermoede al dat er een handlanger in het spel zit mischien nog we meerdere??????
Nu weer een model maar een fiets ho maar ik ga het lekker sinterklaas vertellen...

pikkie zei:
Nu weer een model

Weer een model?

Ze is nog steeds hetzelfde hoor... :sex:

Maar ach we hebben mazzel, BT is nu aan het biljaaren... ;)

Wacht jij maar Freggel1 hij is er morgen weer pffffffffff zou maar onderduiken hahahaha

Biljaaren? Dat niet maar wel aan het biljarten maar BT komt ook nog thuis en doet na thuiskomst (soms wat later zoals nu) toch nog de post.
Dus tot morgen hoeft freggel1 niet te wachten, ik heb het al gezien en je hebt groot gelijk Pikkie, we moeten de mannen eens goed in de gaten gaan houden.

Anders ga ik maatregelen nemen en laat ik Nummer10 eens even los hier.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan