handleiding humax uptodate maken

S

satderk

Dames en heren op deze forum,

Na ongeveer 1,5 jaar ben ik weer bezig met de humax.
Niet omdat ie niet bevalt,maar heb een nieuw huis gebouwd en totaal geen tijd meer had voor de mooie dingen in het leven.
Nu is mijn kennis een beetje verwaterd en zou graag van iemand een handeiding willen krijgen om mijn humax up to date te brengen.
Graag iets in de trent van stap voor stap en welk software en hardware.
De humax is een irci 5400 ,dus de ouwdere versie,zonder de z,met een aston cam gold en funcard aanwezig.(80cm,gemotoriseerde schotel)

Met vriendelijke groet Derk

P.s. hoe zit dat nou met die seca 2 en de nederlandse zenders.
krijg zo de indruk dat het nog steeds niet gelukt is om die helemaal open te krijgen?

Ik heb het al gevonden,pppffffff.
Even zoeken geblazen.
Ga even proberen.

Groeten Derk

En wat heeft dit probeersel opgeleverd ?.

ToH3.3HoT5.3 is op dit moment de actuele firmware die je het beste in de Humax kan zetten.

Moi,ik heb mijn humax geladen,nieuwe settings erin.
Nu is het zo,dat ik van de nederlandse zenders alleen rtl4 kon bekijken.

Vraagje wat is hier de reden van en hoe kan ik het weer zo krijgen dat ik alle nederlandse zenders gewoon weer kan bekijken.
Groeten Derk

RTL 4 en Nederland 2 gebruiken (nog even) de gekraakte Irdeto 1 codering, bij de overige nederlandse kanalen is deze codering uitgeschakeld.
Wil je deze kanalen terug, dan heb je een Irdeto 2 kaart nodig van canaaldigitaal voor de interne cam (bovenste slot), of een seca 2 kaart met bijbehorende module in een van de andere slots.
De "2" coderingen zijn niet (openbaar) gekraakt, dus er is op dit moment geen andere mogelijkheid behalve de officiele kaart.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan