Hangers/problemen met Web-X-TV

R

Rule

http://dreambox.sjerom.com/ (uileg voor beginners dreambox)hier kun je informatie vinden over hoe men de dreambox kan voorzien van nieuwe firmware.

de informatie over je huidige firmware kan je vinden onder menu, informatie en dan weer informatie te selecteren.

veel succses met je dreambox

greetz KERSEN
Ik ben reeds bezig met me daar wat bij te scholen.

Ik heb echter nog een ander probleem...

Dit betreft het gebruik van de web-x-tv.

Deze werkt echt prachtig, alleen als ik tussen verschillende kanalen switch dan gebeurt het na een keer of 3 bij het zelfde kanaal te komen dat deze blokvorming heeft.

Deze kan ik dan enkel nog wegkrijgen door de dreambox te rebooten...

Enige suggesties?

Indien ik een screenshot neem dan ziet die er wel perfect uit...

PC is een Dual Core 6600 op 2.4GHz met 2GB geheugen.

Mijn netwerk is gigalan.

Naar mijn mening loopt er dus nog iets niet zo goed met de software op mijn dreambox.

Kunnen jullie mij vertellen welke software er erg stabiel loopt?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik heb van dit topic even een nieuwe post gemaakt, omdat het hier een ander probleem betreft dan in je andere topic eigenlijk. Zo houden we het overzichtelijk en zijn problemen ook beter te categoriseren en terug te vinden (o.a. door zoekmachines).

Ik ben echter ook nieuwsgierig naar een eventuele oplossing van dit probleem danwel een oorzaak. Want Web-X-TV werkt hier ook goed, maar ook als ik wat tussen kanalen ga switchen gaat het beeld op de pc hangen en vaak gaat de Dreambox dan ook mee (alhoewel hier een 7020 staat) en moet deze gereboot worden.

Ik heb 2 internetbrowsers op mijn computer. Namelijk Firefox en internet explorer 7. Met Firefox heb ik dit probleem ook. Maar met een update van internet explorer 6 naar 7 lijken nu deze problemen verholpen te zijn.

Ik draai ook met vlc player 0.8.6

Hopelijk zijn hiermee ook bij jullie de problemen verholpen.

Succses.

greetz Kersen

kersen added 1 Minutes and 59 Seconds later...

Oh ja, ff vergeten. Ik draai met de software versie gemini project met een dreambox pvr600. Maar ik denk ook dat het niet in de software ligt. Heb er al verschillende versies op de dream gehad, met allemaal de zelfde problemen.

greetz Kersen

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan