Hans zenderlijsten van 3 juli 2022

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.879
Waarderingsscore
1.036
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Helaas 2 dagen later omdat ik wegens een defect modem geen internet had. Maar nog steeds goed bruikbaar uiteraard.

Nieuw in de kanalenlijsten sinds 3 juni 2022 onder andere:

Astra 19,2 oost

  • Cubavision Internacional, SD weg, HD op andere transponder fta te zien;
  • Kaufbei.TV, teleshop, fta;
  • Diverse Russische zenders weg (zesde sanctie EU, zie ook UP/DOWNLINK);
  • RADAeng, Oekraïne, weg (geen reden bekend);
  • Trace Latino weg;
  • Telesur English (Venezuela) verscheen fta;
  • Telkesur SD weg, HD versie fta te zien (boeket Spaans).

Astra 23,5 oost
  • De nieuwe USA-nieuwszender Newsmax is nog niet verschenen, mogelijk week 27. Zal fta te zien zijn op 12012 V;
  • Trojka, Skylink voor Slowakije, code;
  • WAU HD, Slowakije, andere transponder, code;
  • JOJ Family HD, Tsjechië, andere transponder, code;
  • De +1 versie van JOJ, Markiza en Nova HD verdwenen (zie UP/DOWNLINK).

Astra 28 oost
  • E4 Extra is nieuw gekomen op de plaats van 4Music, fta;
  • 4Music heeft de plaats ingenomen van Box Hits, fta;
  • Forces TV (UK leger) is gestopt;
  • Op 11608 H kwamen diverse hoofdzenders (ITV en Channel 4) in een codering van Tandberg;
  • CBS Justice en CBS Drama weg;
  • HorrorXtra (en +1), LEGEND en RealityXtra kwamen in de plaats, fta.

Hotbird 13 oost
  • Diverse Russische zenders (Russiya24 en RTR Planeta) door zesde EU-sanctie weg;
  • Belarus24 HD, weg;
  • Polen: Eurosport 1 en 2, TLC en Discovery Science weg;
  • Nieuw op transponder 12597 V de nieuwszenders Arirang (Korea), CGTN (China) en Euronews Russkiy, fta;
  • Esteghlal of Estghial FC TV, Iran, voetbalclub, fta. Tijdelijk?;
  • Eurasia Worldwide, fta;
  • Oekraïense zenders RADA (eng en andere) en 1+1 weg;
  • Firstlight, reli, fta.

Ziggo
  • Vijf nieuwe zenders in HD: Curiosity Channel (binnenkort), ducktv, FilmBox, njam! en Playboy TV Europe, code;
  • Jeugdzender Pebble TV werd vervangen door Nick Music, code;
  • Noot: Ziggo wijzigt haar regio-indeling. Tevens krijgen lokale omroepen een eigen kanaalnummer (LCN). Zie achterin het boeket Ziggo. Werkt het niet meer? Scan even opnieuw. En laat even weten.

Streams
  • Met dank aan de vaste leveranciers Bernie (video), David, Henk (2x) en Peter (2x)!;
  • Video: Praag CS, veel UK treinstations, zeer veel boeketten ververst/aangevuld (o.a. Engeland en Frankrijk), Pluto TV Duitsland + Engeland + Frankrijk + USA vernieuwd en nieuw toegevoegd: Brazilië, Denemarken, Mexico, Noorwegen, Spanje en Zweden. De Pluto TV-boeketten staan achteraan;
  • Audio. NL: GOD Radio en The Funky Channel, LikeNL (Den Bosch) en Radio Suc6 fm (Zundert). BE: Radio Noordzee Zomerradio, TOPversuzRadio, Radio Alma. Engeland: Glitterbeam (LGBTQ). Latin: Kronehit Latino.

Nieuwe zenderlijsten zijn bij De Transponder (klik) te downloaden.
Je kunt ze het beste installeren of updaten via het addon menu van Openpli of anders via Dreamset of bijwerken via USB.
 
Jawel, maar mijn pc heeft geen draadloze netwerkkaart. Ik had misschien mijn laptop kunnen gebruiken en dan de telefoon als hotspot of wifi van de buren, maar heb maar 10 GB data en was me te omslachtig. Moest ik alle mail met webmail gaan doen, ook geen zin in.
Een weekendje rust is dan ook wel eens prettig. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan