haperingen tijdens typen

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Als ik een posting edit dan ondervind ik regelmatig haperingen waardoor er karakters in de tekst ontbreken. Steeds moet ik goed na het typen de tekst kontroleren , heb ik hier alleen last van of ondervinden meerdere dit effect.

Lokaal op mijn laptop in een text-editter heb ik hier totaal geen last van.
 
Ik had daar last van op de laptop, had ook vaak dat de cursor plots versprong tussen eerder geschreven tekst.
Windows 7 had tijdens de installatie zelf de touchpad gedetecteerd.
Daar bleek het bij mij aan te liggen, want heb toen de originele touchpad driver ge?nstalleerd en daarna was het probleem weg.
 
Wat heeft het touchpad te maken met het keyboard??
Dan zou ik loaal ook last moeten hebben

kijk nu is er in lokaal de k blijven plaken net alsnu de spatie hagt en hier de n niet meekomt.
k za nog eens wat typen en zo laten staan wat ik getypt heb .zo te zien verdwjnen er dives karakters omdat op de een of andere manier er blokkads optredn.
Dit is nie leuk meer en kost vooral veel energie om hetgeheel te contolern.
aar he aan ligt mag Joost weten maar ik weet het niet. En ik leg voorlopig nog geen link met het keypad.

Denk nou niet dat ik bewust karakters achterlaat nee ik typ recht voor zijn raap, Somsgaat het prima en dan ineens gaa he weer aa de haal.

As ik in Word of wordpad typ dan gaa het vlekkeloos. ik dachteerst dat mijn toetsenboard het aan het begeven was maar dat is dus niet zo.

Knap waardloos
 
Gebruik jij gewoon dat quickreply veld onderaan het scherm? Zoja, daar heb ik geen last van, overigens ook niet als de reply knop gebruik.
De tekst wordt er met Ajax ingejaagd, als er haperingen zijn, dan ligt dat normaliter toch aan een lokaal probleem.
Niet helemaal lokaal, maar zeker met laptops wil de wifi verbinding hier bijv. nog wel eens voor zorgen. Andere oorzaken kunnen bijv. spyware zijn of andere programma's die wel eens wat op de achtergrond uitvoeren zonder te vragen.
 
De tip van hangslot uitgevoerd helaas dat hielp niet wat er beschreven werd is wel precies waar ik last van heb .

Vreemde zaak.
 
Een oude backup terug gezet en nu lijkt het probleem verholpen te zijn.
Ik kan weer typen wat ik wil en het staat er dan ook zonder ontbrekende karakters.

Wat dit geweest is laat zich nu raden maar gelukkig ligt het niet aan de hardware van de laptop, anders moest ik diep in de buidel tasten
 
Controleer dan even of je geen backdoor / trojan hebt.
Wie weet heeft Mark Rutte je gehackt.
Die wil namelijk dolgraag dat je eens diep in die buidel tast.
 
nee mijn "oude" systeembestanden werden streng bewaakt en er werd niks gevonden.
Door die backup van 82 dagen geleden terug te zetten is het probleem verholpen.

Heb na de nodige updates nogmaals getest en systeem is brandschoon en het typen verloopt vlotjes.

Blijft vaag waarom dat effect optrad.

En sinds wanneer heeft die meeloper verstand van hacken, je bedoelt zeker "laten" hacken
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan