HD inbouwen in DM800, waar is het kabeltje?

B

beco

Beste mensen ik heb met aandacht de story van Des gelezen.

Mijn probleem begint al bij het inzetten van de HD in mijn Dreambox 800 HD PVR.

Ik kan nml. nergens de korte SATA-kabel en de voedingskabel vinden, de standaard lengtes voor inbouw in PC zijn geen probleem maar die zijn natuurlijk veel te lang en nemen veel te veel ruimte in voor de kleine behuizing van de DB 800 HD PVR. Wellicht weten jullie een adres waar deze korte kabeltjes te koop zijn? Ik hoor het graag. Groetjes, Bert.:shocked:

Probeer het eens bij Dream Multimedia, product support

gr.

Wing

Ik kan nml. nergens de korte SATA-kabel en de voedingskabel vinden,
Volgens mij heb ik helemaal niets gekocht je moet de kabel gebruiken die aan de sata aansluiting zit toch??

Heb deze handleiding gebruikt,harddisk inbouwen.:)

Welkom op Satellite Fun Beco.

Ik heb even je post en de antwoorden daarop verplaatst, want het is wel zo netjes om eigen thread voor je vragen te beginnen en niet die van anderen te gebruiken, tenzij je vraag exact hetzelfde is.

Maar jij hebt een DM800 en Des een DM8000 en zijn probleem is ook anders dan het jouwe, dus vandaar even de zaak verplaatst en in een nieuw onderwerp gezet.

@Aart44:

Een handleiding is in dit geval misschien een beetje moeilijk want ik lees het volgende:

Ik kan nml. nergens de korte SATA-kabel en de voedingskabel vinden
En die moeten normaliter in de doos van de DM800 bijgeleverd zijn. Dat brengt gelijk de vraag naar boven of het hier om een originele DM800 gaat of een clone. Het verschil hierin zie je al gelijk aan de prijs.

Niet dat het voor ons erg is, maar het kan zijn dat cloneverkopers de apparaten niet altijd geheel compleet verkopen.

Hoe dan ook moet dat kabeltje bijgeleverd zijn, dus als je hem pas kort hebt zou ik eens even bij je leverancier aan de deur kloppen voor zo'n kabeltje.

@BT

Inderdaad ik weet zeker dat ik helemaal niets gekocht had en ja dan zal de kabel bij mij ook wel in de doos er bij gezeten hebben.

Wel weet ik nog dat ik aan de ene kant de sata kabel los heb getrokken.:)

Probleem inmiddels opgelost. Hartelijk bedankt voor de reactie's.

Groetjes, Beco.

Da's mooi Beco. Maar kun je nog even aangeven hoe het opgelost is? Heeft je leverancier je een kabeltje geregeld?

@aart44: Ja bij mij zat ie ook in de doos, daar zit ie nog steeds, ben niet zo kapot van laptop hd's in apparaten met hoge temperaturen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan