hd inbouwen

S

SONJA

Is er iemand die mij hier via dit board kan helpen om een HD in te bouwen in mijn
dreambox 7000S.

Groetjes SONJA

Hoi

Een kind kan de was doen.
Als je de box openmaakt , zie je beugels en als het goed is ook een kabel voor de voeding en aanluiting harddisk.

4 schroefjes aan de zijkanten van de montagebeugels en klaar is kees, of Sonja :)

Hoop dat het je gaat lukken, succes

Als dat zo was dan had ik die vraag hier niet gesteld.
De HD heb ik geplaatst zoals je hierboven hebt omschreven maar geen
enkele reactie op de HD.
Als ik wil opnemen dan heeft hij geen HD.

Groetjes SONJA

Zet de jumper op de HD op CS oftewel cableselect, als dat niet werkt op Master.

Verder moet je wel eerst nog vanuit het menu op de Dreambox de HD formatteren, de Dreambox gebruikt namelijk geen windows formattering.

Het is echt wel zo gemakkelijk als Technodad omschrijft, maar het wordt natuurlijk moeilijker als je slechts de helft van de informatie tot je beschikking hebt.
Formatteren is dus ook een belangrijk onderdeel van de benodigde informatie, misschien was je dat nog niet bekend.

Vraagje,

kan je bij het image wat je gebruikt de HD wel zien, dan zou het een mount probleem zijn.
Ziet de dreambos heel de HD niet en op geenenkle wijze, dan is hij misschien deffect of Linux herkent het type niet.

Hier moet je even een antwoordt op geven, dan kunnen wij je misschien verder helpen.

Groetjes Bert

Zet de jumper op de HD op CS oftewel cableselect, als dat niet werkt op Master.

Verder moet je wel eerst nog vanuit het menu op de Dreambox de HD formatteren, de Dreambox gebruikt namelijk geen windows formattering.

BLACK TIGER, ik heb gedaan wat jij hierboven hebt omschreven.
De jumper op CS geplaatst.
Vanuit het menu de HD geformateerd en wat denk je............
hij doet het.

Waarde vrienden bedankt voor jullie medewerking.

****SONJA****

Geweldig, fijn te horen dat het gelukt is!
V.w.b. de hulp, graag gedaan uiteraard.

Super dat het gelukt is, veel plezier ervan :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan