hdtv kijken met behulp van dreambox mogelijk

S

satwalker

Ik heb een plugin gevonden om de dreambox te laten werken met windows media player

Werkt behoorlijk snel en zappen doe je met de gebruikers interface van de dreambox

Ik gebruik hierbij het progje bit control met bijbehorende codecs

Even zoeken naar de crack en je hebt een geweldig stukje software er bij voor je dreambox

Hiermee is ook hdtv beeld via de dreambox op je pc te toveren.

Ik heb beeld gehad op 23,5 graad west en astra

Daar zitten 2 ongecodeerde hdtv zenders (test)

Nou heeft een maat van mij een abo op hdtv dus zal ik binnekort testen met zijn irdeto kaartje. Nieuwsgierig of de abokanalen ook werken.

Ik ga er wel vanuit.

Is misschien al oud nieuws maar ik heb het nog niet eerder gehoord of gezien.

Dus voor degenen die het niet weten is het leuk om dit te testen

Er is wel een krachtige pc en videokaart nodig om succesvol beeld te krijgen

Ik krijg af en toe blokvorming in min beeldscherm maar dat mag de prt niet drukken

Meer bevindingen volgt nog van mijn kant.

Vraagje aan eendenteam

Ik krijg behoorlijk veel mail over de crack voor bitcontrol

mag die in de downloadlijst of wordt dat niet getolereerd

Crack is namelijk lastig te vinden veel links wordt je dood gegooit met popups of virusaanvallen op je pc

een beetje beveiligd pc geeft daar niet veel om maar ik wil mensen geen links sturen naar cracksites waar je pc gevaar loopt.

Ja belooft veel maar moet nog komen, alfijn is niet meer nodig heb het al maar als je iets zegt komt het ook na !

He destroyer

Als ik op jou public profile kijk en ik klik op link stuur email naar destroyer dan krijg ik deze melding

Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.

((Ja belooft veel maar moet nog komen, alfijn is niet meer nodig heb het al maar als je iets zegt komt het ook na))

Ik heb hier een vraag geplaatst op het duckforum of de crack ook op de upload mag staan van duck maar ik krijg geen reply

Dus wat ik beloof wil ik wel doen maar asl ik geen reply krijg dan kan ik er ook niks aan doen

heb 2 weken ellende achter de rug gehad ivm ernstige ziekte van mijn schoonmoeder die sinds de kerstdagen weer thuis maar nog wel een jaar nazorg nodig heeft. us heb wel even andere zorgen aan mijn kop.

Je had me ook een mail kunnen sturen want ik heb via de gewone mail ook nog reacties gehad en die personen van de crack voorzien incl de progjes van bitcontrol.

Nou ben blij dat je ze hebt maar je had via pm ook kunnen reageren hoe en wat. Vind dit niet zo'n aardige reactie.

Ik heb mijn best gedaan en die mij persoonlijk een mail hebben gestuurd heb ik ook terug geantwoord.

Ik heb dit gepost waarom ik niet de link naar de cracksite wou plaatsen zie reply naar duckteam

((Crack is namelijk lastig te vinden veel links wordt je dood gegooit met popups of virusaanvallen op je pc))

Hulde

Gooi het eens in huts zijn upload,daar is het wat vrijer.

De meeste die hier komen komen ook bij huts.

Derk

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan