HEB MIJN SITE BIJGEWERKT, HoT5.8 & PMC Tabel

T

Tuurtje

Mijn oude site is geblokt (weet niet waarom)

NIEUWE SITE:
www.tuurtje.0catch.com

De bijgesloten zip files bevatten alles (GEEN KEY"S).
1_Firmware_Reset.hdf = leegt de Humax compleet
2_HIC10500-06.HDF = Origineel firmware (NIET GEBRUIKEN, is model afhankelijk)
3_ToH3.3_HoT5.7.hdf - TuxOnHux 3.3 met HoT module 5.7 (is originele versie dus geen NL)
4_HoT5.8.hdf = is update naar HoT module 5.8
5_Petje 2005-08-31.hnf (is aangepaste lijst van Petje123 met alleen Astra1 - Hotbird - Astra2 ) je kunt ook gewoon de complete nemen van Petje123
PMC_33_57_Tuurtje.csv = compleet PMC tabel waar alle NL zenders naar CARD gaan

lees de rest maar op mijn pagina

Groeten Tuurtje

1. Die webhosting is waardeloos met allerlij popups.
2. De meesten zullen met een pmc tabel al geholpen zijn op de site van Josje. (al doe ik het liever zelf)
3. Waarom zou de instelling Card + Emu +S nodig zijn als je toch niet shared, dit vertraagd alleen maar, bij mij is Card + Emu voldoende.
4. Had je flash zips wel even willen bekijken, dit lukt al niet eens.
Waarom eigenlijk "flash.zip", moet ik raden wat er in zit ?.
Na het openen van de eerste flash. zip komt dit bericht:

The file you are attempting to download exceeds our file size limits. There is a 1MB file size limit for free accounts and a 5MB file size limit for paid accounts. If the file is under 5MB we suggest that you upgrade your account in the User Manager section when you login.

Jopie bedankt voor de VRIENDELIJKE tips.
Echt jammer dat ik je niet beter ken, de warmte straalt er weer vanaf.

Oftewel ga jezelf eens lekker afrukken in het bos, ontspan je misschien een beetje.

Tuurtje

p.s. het klopte wel dat 2.zip niet te downloaden was (0,99 MB) en dit was dus boven hun toegestane file size.

Jammer dat je niet tegen kritiek kunt, en als je me beter had gekend dan had je kunnen zien dat ik hier behulpzaam probeer te zijn.

De kritiek was dus voornamelijk op de webhosting en niet op jou, en nogmaals als die webhost geen downloads toestaat boven de 1 mb, kun je beter een ander zoeken.

En ja, als ik ergens een zip download, dan zegt dit iets over de inhoud....als dit flash 1-2-3 is, dan had ik liever gekozen voor b.v.:

Tuurtje_PMC of zoiets.

That's all, en nu ga ik me niet afrukken in het bos.... :?

Ok? jongens vecht dit graag via pm uit? Dit is voor nu een waarschuwing.

woorden zoals afrukken e.d. zijn niet gewenst, kritiek richting elkaar is geen probleem, dat mag, maar ga niet liggen schelden!

Een aantal hebben mij gemailed met vragen.

Ik heb daarom alles opnieuw gedaan en 3 PMC tabellen gemaakt (en die van kamaradski Josje01 ook bijgesloten)

1nieuw.zip en 2nieuw.zip bevatten de volgende zaken:
1_Firmware_Reset.hdf
2_ToH3.3_HoT5.7.hdf
3_HoT5.8.hdf
4_Petje 2005-08-31.hnf

tabellen.zip bevat volgende zaken:
33_57_Tuurtje_GeenSecaKaart.csv
33_57_Tuurtje_SecaKaartBasis.csv
33_57_Tuurtje_SecaKaartFamilie.csv
PMC-5.7_kamaradski_Josje01.csv

IK RAAD DAAROM IEDEREEN AAN HET OPNIEUW TE DOEN MET DE *.CSV DIE HOORT BIJ JOUW PAKKET

Groeten Tuurtje

p.s. laat even weten hoe het bij jullie loopt

Waar "kritiek" al niet toe kan leiden, PMC tabellen is niets mis mee, en zijn nu tenminste te downloaden. Al geef ik dan de voorkeur aan Card + Emu, waarbij de 006a naar de Emu wordt verwezen.
Er zijn natuurlijk andere cam / kaart combinaties denkbaar waardoor het niet meer werkt, zoals een irdeto 2 kaart in een dragoncam.
Bovendien heb ik alle transponders uit de tabel gehaald waardoor het een stuk sneller zapt.

Ach, opbouwende kritiek moet kunnen, maar het zou inderdaad wel wat gebruikersvriendelijker kunnen als je het mij zou vragen.:)

Rustig maar 'dames' :)

Ik ben er in ieder geval mee gehopen met deze posting.
Ik had hele vreemde verschijnselen met de tijd in de Humax. Deze bleef hardnekkig een uur achter lopen, wat ik ook probeerde in te stellen, de Humax stond na enige minuten toch weer een uur achter.
Door nu ook de 'reset' tool eens te gebruiken zijn alle problemen verdwenen. Dus hardstikke bedankt voor de posting hier!

Super!!

Hallo Tuurtje Bedankt voor je handige site , waar alles staat wat je nodig hebt, Groeten Vincent

JOPIE,de "S " is voor jou misschien niet van toepassing
er zijn er velen die hier dapper gebruik van maken en
dat doe ik ook.

Waarom zou de instelling Card + Emu +S nodig zijn als je toch niet shared, dit vertraagd alleen maar, bij mij is Card + Emu voldoende.

Groetjes

Ik heb na 14 dagen pielen dank zei Tuurtje het voor mekaar. Nu doen de Ned. zenders het van de I2 kaart en talpa staat op Seca. Steeds moest ik als ik de Ned. zenders wilde zien op Card overschakelen. Maar met de kameratski-josje pcm tafel is het zo te zien perfect en dit met de 5.7 toh....

Groeten v/d Satrat

Alle bestanden waren weg ???

Heb net alles weer terug gezet.

Tuurtje

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan