HEB MIJN SITE BIJGEWERKT, HoT5.9 & PMC Tabel

T

Tuurtje

www.tuurtje.0catch.com

PMCTool 2004-11-06.zip (voor het uploaden van alle *.csv files = PMC tabellen)
Humax Zone Uploader 2.0 (voor het uploaden van alle *.hdf files = firmware)
HNFSmart 2.4fix (voor het uploaden van alle *.hnf files = zenderlijsten)
deel1.zip (is deel 1 van firmware en PMC tabel)
deel2.zip (is deel 2 van firmware en PMC tabel)

O ja, laat ook eens weten of het bij jou goed loopt !!

Tuurtje

Goeie morgen, ff een vraagje. Heb Hot 5.9 geinstaleerd maar bij Nederland staat de Emu op seca. Ik heb een irdeto kaart en dus werkt nederland niet. De caid staat op card-emu. Als ik hem op card zet doet nl het wel maar de rest weer niet. Ik heb net de bijbehorende pcm tafel erin gezet maar nog steeds niks. Weet iemand dit? Bedank alvast.

Groeten v/d Satrat

Dat klopt dat het niet werkt, heb ik ook keurig vermeld:

** geen Irdeto meer **

De NL zenders staan doorverwezen naar 0100 (is dus SECA)

Ik zelf heb geen Irdeto kaart, en ik maak alleen iets als ik het zelf ook kan testen.

Je moet dus even op zoek naar een andere PMC tabel die het bouquet van C+ laat afhandelen op 06xx (is dus Irdeto)

Groeten Tuurtje

Satrat zei:
Goeie morgen, ff een vraagje. Heb Hot 5.9 geinstaleerd maar bij Nederland staat de Emu op seca. Ik heb een irdeto kaart en dus werkt nederland niet. De caid staat op card-emu. Als ik hem op card zet doet nl het wel maar de rest weer niet. Ik heb net de bijbehorende pcm tafel erin gezet maar nog steeds niks. Weet iemand dit? Bedank alvast.

Groeten v/d Satrat

@Satrat, als je de ToH3.3HoT5.9 NL van onze site laad, heb je de juiste. Er zijn namelijk meerdere versies in omloop. Bij ons staat de version A:
En dat is de juiste. Hiermee werkt dus ook de irdeto kaart uitstekend ook op card+ emu!!!!!!
Dus je hoeft GEEN pmc tabel te zoeken of na te laden.

Josje01

Ok...bedankt mannen. Heb van een vriendelijke member van Duck al een pcm-metje opgestuurd gekregen. Alles draait weer goed. De volgende keer dus dan Hot 6.0!!!! hou ik het in de gaten. Bedankt nog voor de reaktie. Prettig week-end.

Groeten van de Satrat

Heb mijn site wat aangepast.

Heb versie 5.8 met bijbehorende PMC tabel aangepast aan laatste zenderlijst van Petje 22-10-2005.

Vooral nagra loopt slecht met 5.9

Tuurtje

Hallo

Voor de zender wisseling kon ik Talpa ontvangen, na wat instellingen te hebben
veranderd.
Nu dus niet meer.
Heb alle file,s geladen maar zie nog geen Talpa

Appie

Humax 5400 , Seca2 , MC

Spijtig te horen dat het niet loopt zoals je wilt ?

Ik heb exact dezelfde files op mijn Humax lopen als die op mijn site staan, maar ik heb wel gewoon Talpa.

Weet dus niet waar het aan ligt dat het op jouw Humax niet loopt.

Heb de afgelopen dagen over de 500 mensen gehad die het hebben gedownload maar jij bent de eerste met deze melding.

Weet dus niet waar en hoe ik je kan helpen, misschien dat je kan omschrijven wat je allemaal in je Humax hebt zitten.

Tuurtje

Hoi Tuurtje,

Heb na lang zoeken, al ruim twee jaar niet meer met de Humax 5400 gewerkt, je site gevonden.

De S/W is nu Hic 1.05.00 met L 2.08.
Heb verder een funcard90s8515a en een mastera II.
Ondanks de zoektocht op internet is het me nog niet gelukt de goede files te vinden. De ToH file van je site gehaald, maar krijg het niet voor elkaar om er 1 file van te maken. Alleen maar foutmeldingen. GGRR(??)).

Waarom lukt dit niet?

Thnx, Hans

?????????

maar krijg het niet voor elkaar om er 1 file van te maken ?????????

?????????

Begrijp niet wat je aan het doen bent. je kunt hier namelijk niet 1 FILE van maken.

Als je gewoon de stappen volgt die op mijn site staan w*w.tuurtje.0catch.com lijkt het mij toch echt niet moeilijk om de "boel" te updaten.

Hoi Tuurtje,

Bedankt alvast voor je reactie.
Omdat je op je site geen grote files mag plaatsen moet er weer 1 file van gemaakt worden, dat lukt dus niet. Je uitleg op de site is in orde, maar mijn blonde domheid laat het schijnbaar niet toe om het werkend te krijgen.

thnx!

Weet niet of je 5.8 of 5.9 neemt (NIET ALLEBIJ)

ToH5.8_1.zip
ToH5.8_2.zip
Uitpakken in 1 map met WinZip of WinRar of wat dan ook

Als je dat goed hebt gedaan heb je de volgende 2 bestanden
ToH5.8.exe
ToH5.8.001

Hierna dubbelklikken op de ToH5.8.exe
Deze voegt de 2 bestanden weer samen en dan heb je een nieuw bestand in je map:
ToH3.3_5.8.zip
Als je deze uitpakt dan heb je alles wat je nodig hebt

Tuurtje

Hoi Tuurtje,

Wederom bedankt voor je snelle reactie.
Je omschrijving was me niet helemaal duidelijk. De zip bestanden opgehaald en uitgepakt. Daar zit geen bestand bij met de extensie .exe. Vandaar ook de verwarring. Het 1e bestand is een file splitter. De foutmelding kreeg ik doordat er geen licentie of id. op de pc aanwezig is. Allemaal opgelost nu.

E?n file gemaakt en zoals omschreven op je site de Humax van een nieuw avontuur voorzien. Dat werkt weer allemaal. Blijf wel met de vraag zitten of er nu wel of niet een nieuwe HIC file op de tuner gezet moet worden. Heb nu de HIC1.05.00. (L.2.08).

Wat ik nog niet begrijp is punt 5, de key.bin laden. Met welk programma?
Kaart in de tuner? Met of zonder Aston CI module? Waar is een goede key.bin te vinden? Heb nu een Keybin van KM gevonden waarvan er ??n met de benaming Mediapark? De Xamuh Key.bin tracht ik nog te vinden.

Moet er ook nog aan de funcard gewerkt worden? Zo ja moet er dan gelet worden op de benaming van de file (Humax).

Veel vragen, maar het is ook allemaal wel anders dan voorheen zeg.

Groet,
Hans

Beste Tuurtje

Ik krijg het nog niet voor elkaar, talpa op de humax te toveren.
Heb jou files gebruikt (5.9) en de laatste sleutel.bin met 006A files.

Humax 5400
seca2(setop) in MatrixCam
Fun4 4in1
Jou 5.9

Hij geeft aan dat de emu gevonden is maar verder geen beeld.
Heb de 5.8 nog niet geprobeerd.Zoals ik al zij op de vorige zenderplaats deed
Talpa het wel.Moet ik soms nog wat in soms wat in de PCM lijst veranderen?

vr.gr.
Albert

Talpa zit nu in het CD pakket en gaat alleen open met originele kaart en een basis abo van 7.45 p/m, anders als je wat wilt zien kijken via internet.

GR

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan