Heeft Nintendo leveringsproblemen ofzo?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.844
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik was er over aan het denken om een Wii aan te schaffen, wilde er in elk geval eens eentje in werking zien.

Ga je vragen, nergens heeft een winkel zo'n ding te koop, zelfs Mediamarkt niet. Navraag leerde dat deze pas weer "eind februari" verkrijgbaar zouden zijn.

Nja, afgelopen week dus in de MM geweest en gevraagd, ja "of ik gereserveerd had". Nee natuurlijk. Ze bijken daar dus mondjesmaat nu binnen te komen, en het gaat tot nu toe nog steeds op aan mensen die gereserveerd hebben en aldus verschijnen er geen in de winkel.

Bij andere speelgoedzaken zoals Toys 'R Us en Bart Smit bijv. waren ze ook niet te krijgen.
Bart Smit gaf zelfs aan dat ie uit het assortiment was en derhalve ook niet meer binnen zou komen.

Wat is het probleem met dat ding of met Nintendo dat het zo slecht leverbaar is?
Nintendo had toch ook wel kunnen weten dat ze die dingen flink op de markt moesten zetten? Ik weet nog toen de PS2 en PS3 uit kwamen, die werden met diverse vluchten met van die Russische joekel vliegtuigen hier naar Beek gebracht en van daaruit met trailers van Vos naar het verdeelcentrum.
Daar waren er echt wel genoeg van te krijgen overal.

Heeft Nintendo zijn zaakjes dan zo slecht voor elkaar of hoe komt dit nu? Iemand enig idee?
 
Van de wii wist ik het niet....
met de DS waren wel probleemen

waarom weet ik ook niet
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan