help!duitse dbox2 v/d kabel.

J

jelle2

Goedendag,Ik heb op aanraden van een goede vriend een nokia dbox2 op de kop getikt in duitsland(ik heb al een sagem,maar nokia is toch beter zei hij).Die sagem heeft hij voor mij voorzien van al de benodigde software,maar Linux stond er al op.Nu heb ik volop lopen studeren op allerlei sites hoe ik een image file erop moet zetten(ja,ik ben een newbee),maar als ik de nokia aanzet start hij op met betanova,en dan krijg ik premiere te zien op het display.Dus ik neem aan dat deze doos geheel origineel is.Wat nu?mijn goede vriend is op vakantie dus mijn helpdesk is onbereikbaar.
Wie weet wat en hoe ik deze nokia aan de gang krijg.Wat heb ik nodig aan software en kabels?morgen komt er een crossoverkabel en een nulmodemkabel binnen.Moet ik nog meer hebben?Of is er ergens(een ned.talige)site waar het stap voor stap beschreven word.Wie kan me helpen of kan mijn box(tegen kleine )vergoeding klaar maken voor gebruik.Liefst doe ik het zelf,maar als iemand het voor wil doen vind ik het ook niet erg.Ik woon omg. Rotterdam en ben best bereid een paar km`s te rijden.Welke echte hobbyist wil zijn kennis overbrengen?
 
Als Duits geen probleem is zoek dan eens met google op: debug Modus +nokia +Umbauanleitung
 
Originally posted by pet123
Als Duits geen probleem is zoek dan eens met google op: debug Modus +nokia +Umbauanleitung
Dat is al een struikelblok,dat duits,ben bang om hem te slopen.
Ik heb gezien dat ze in duitsland voor 20 euro ombouwen,dat moet toch in nederland ook wel ergens kunnen?Wie heeft een site of kent iemand die het doet?PM het me even door dan.
 
Heb vandaag die kabels binnen gehad,toch proberen image file erop te zetten,en ja hoor,het werkt.Nu snap ik niet waar dat linux verstopt zat,want hij startte alleen in betanova op.Maar zie daar,klooien werkt(soms).Nu heb ik nog een probleempje met mijn sagem(2 keer intel).Als ik een beetje rondzap begint het geluid te piepen en te knarsen en blijft het beeld staan,nu is deze box toen op enigma gezet door die maat van mij,(er stond ook neutrino op)maar ik wil nu een beetje expirimenteren om die storing eruit te krijgen en kijken wat hij op neutrino doet,maar hoe zet ik hem op neutrino??Toen er nog geen nieuwe image opstond kon ik kiezen met opstarten tussen neutrino en enigma,maar nu niet meer.Kan ik dit weer veranderen ?En waar moet ik het zoeken in het menu.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan