Help !! mijn 5400z geeft problemen

C

christ

Hoi,

Ik ben / was de gelukkige bezitter van een 5400z, alleen geft hij sinds zaterdag jl. problemen.

Wat is er aan de hand / gebeurt ?

een kennis heeft de receiver willen uitzetten mbv de afstandsbediening. :headbang::headbang:

blijkbaar is er toch iets mis gegaan, hij ziet nu de cam wel maar niet meer de c+ kaart !

Heeft iemand een idee wat er misgegaan zou kunnen zijn ?

( ja, de dame in kwestie was blond )

Christ

 
Beste Christ, welkom op Satellite Fun.

Welke cam heb je precies in de 5400 zitten? Normaliter kan er met het uitzetten van het apparaat namelijk niets mis gaan, maar het kan wel zo zijn dat hij bij het opstarten de CI module niet meer goed geinitialiseerd heeft waardoor dus ook de Ci cam waar de kaart in zit niet meer gezien wordt.

Je kunt eens proberen (als je dat nog niet gedaan hebt) de CI module uit de ontvanger te halen, dat kan gewoon terwijl hij aan staat. Haal dan de kaart er uit.

Stop de CI module er weer goed terug zodat hij echt goed in de ontvanger zit.

Daarna de kaart er weer in duwen en kijken of die ook weer gezien wordt, vaak helpt deze procedure al.

 
Hoi,

sorry ben een beetje aan de late kant met reageren, maar hij doet het dus nog steeds niet.

Ik heb een Matrix cam, revolutions Ucas V3.1

Nog iemand een suggestie ?

 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, schijnbaar heb ik dit over het hoofd gezien. Nee behalve het proberen van een officiele seca mediaguard ci module zou ik het zo ook niet weten.

Officiele module lijkt ook problemen te hebben lees ik net, misschien een Aston 1.07 of een update voor jouw kaart. Misschien dat een van onze gebruikers weet wat er wel werkt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan