Help!!

D

dempseyzonder

Ik gebruik thuis een dbox met dvb2000 dr overflow en noonemanit,

ik zat laatst in een van de menu's te zoeken om een nieuwe zender toe te voegen, en heb er nu een klerezooi van gemaakt.

Hoe stel ik de zenders weer in zoals ze bij canaldigitaal in het lijstje staan?

Alvast bedankt.

 
Hoi Dempseyzonder(makepeace), welkom op het satellite FUN board !

In het juiste gedeelte van onze download sectie (klik!), vind je een versie van DVB edit.

Dat is software die met jouw firmware in de Nokia kan communiceren en speciaal bedoeld is om te doen wat jij wil.

De software kan meer, maar de eerste functie is dus het bewerken van programmalijsten.

Je koppelt je PC met de Nokia doormiddel van een seriële poort, of een SCSI interface (onwaarschijnlijk dat je daarover beschikt).

Je kunt programmalijsten downloaden van het internet, maar het zal niet erg eenvoudig zijn om direct een lijst te krijgen die hetzelfde is als een CDS lijst.

Maar das geen grote ramp, want je kunt de lijst zo aanpassen als het je goeddunkt.

Wanneer je het programma maar een enkele keer gebruikt, kun je er zo mee werken.

Maar wanneer je het regelmatig gebruiken wil, kun je het registreren bij de maker, voor ik meen zo'n €20 dus das alleszins betaalbaar.

Registreer je niet, dan kun je telkens tot 20 wijzigingen in je lijst maken.

Vanaf die 20e wijziging kun je de lijst niet meer opslaan en ook niet meer naar de ontvanger sturen.

Dus is het dan zaak telkens na de 19e wijziging de lijst op te slaan, het programma af te sluiten en dan weer opstarten, de lijst openen en de volgende 19 bewerkingen uit te voeren.

Das wel wat omslachtig, maar werkt verder prima.

Ik zou zeggen, probeer het eens.

Zolang je zorgvuldig te werk gaat, en telkens backups van je werk maakt kan er weinig misgaan.

Mocht je nog meer vragen hebben, horen we ze wel.

Suc7.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan