Het Blokker medeleven topic

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
930
Punten
113
Leeftijd
75
Beste Blokker.

Wat vervelend dat je dochter onder ruzie weggelopen is.

Een troost is wel dat je weet dat ze weggelopen is en dat is toch heel verschillend van plotseling niet meer thuiskomen.
Meestal zitten ze bij een vriend(in) of familie , maar dat je je ongerust maakt dat kan ik me levendig voorstellen. Is niet niks wat je overkomt.

Onrust neemt toe.

Blokker ik wil je hierbij een hart onder de riem steken en veel sterkte de komende onzekere tijd.

Wij sluiten ons hier bij aan: heel veel sterkte Blokker en hopen dat alles snel weer binnen de perken mag komen.

Jjonge tjonge, ik weet niet wat ik allemaal hoor!!
Ja, dat het allemaal snel maar weer in orde is!
Sterkte!

Grtz.

jongens bedankt, haar kleine broertje heeft haar vanmiddag in de straat hierachter gezien, toen we daar heengingen was ze helaas al weg maar we weten dus wel dat het goed met haar is en ze niet iets onheroepelijks heeft gedaan. en freggel neem jou niets kwalijk hoor heb inderdaad even snel iets laten weten en dacht ik leg het later wel uit.
vandaar de misverstanden maar dat kan gebeuren.
gr blokker

blokker sterkt, maar denk zoals ik lees dat het wel goed komt ,dat ze dadelijk op hangende pootjes terug komt
gr frans

Blokker idd. heel veel sterkte maar ook wijsheid en rust. Ik kan me voorstellen dat je dat laatste niet echt hebt, vandaar.

Het blijven vrouwen en als die ook nog gaan puberen, dat is als water op vuur.

Sterkte.

;)
Nr.10

we hebben haar gelukkig gevonden. en voor de goede vrede gaat ze voor een paar weken naar een oudere zus van mijn vrouw. hoop dat ze daar een beetje tot rust komt.
gr blokker

blokker1;202888 zei:
en freggel neem jou niets kwalijk hoor heb inderdaad even snel iets laten weten en dacht ik leg het later wel uit.
vandaar de misverstanden maar dat kan gebeuren.
gr blokker

En ik reageerde ook even te snel en verkeerd. Maar dat hadden we via pm al besproken.

Ik ben blij te horen dat ze weer terecht is, geef ze inderdaad een paar weekjes rust.

Hoi Blokker,

Wat fijn te horen dat ze weer terecht is, kan me voorstellen hoe ongerust jullie geweest zijn.
Ik hoop dat jullie nu even rust vinden.

blij dit te horen,zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten
gr frans

Gelukkig is ze terecht, wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren. Dit gegeven zal je in ieder geval gerust stellen. Nu maar hopen dat de andere rust bij iedereen ook weer spoedig mag terugkomen en jullie nog een gelukkig leven kunnen leiden.

Beste Blokker sterkte met je puber dochter, hopelijk komt alles weer op zijn pootjes terecht, daarna gewoon even lekker op neutraal terrein even gaan praten met elkaar en lekker luisteren naar elkaar, heb ook een puber dochter gehad en deze is nu een fantastiesche volwassen vrouw geworden, je moet gewoon af en toe effe lekker met elkaar praten dat is heel belangrijk, en tipje haal er niet teveel mensen bij........

Zucht van verlichting.

Wat is wijsheid in deze, 2 weken uit huis is denk ik geen echte oplossing , meer een adempauze. Meestal is een praatsessie effectiever, anders herhaald de geschiedenis zich .

Misschien toch denken aan professionele hulp, die zijn ervoor.

Soms zijn het opgestapelde kleinigheden , maar soms zit het dieper.

Succes en sterkte want je zult de nabijheid van je dochter wel gaan misen al is het maar voor 14 dagen.

Ook van hieruit, ik ben blij dat ik nooit zoiets aan de hand gehad heb, maar weet uit ervaring wat dit teweeg kan brengen.
dus hopelijk komt alles goed, ook van mij sterkte en een goede oplossing gewenst!!

Ha Blokker

Wat een goed nieuws! Blij dat ze terecht is, sterkte en veel wijsheid dit puberen tot een goed einde te brengen.....

Groetjes

Mark

Uit ervaring weet ik dat het eens weer goed gaat komen Blokker, maar het heeft even z'n tijd nodig.
Veel sterkte en rust toegewenst, het kan namelijk behoorlijk op je zenuwen werken en stress veroorzaken.

Henk

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan