Het dondert en het bliksemt!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.167
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nee geen Guus Meeuwis, maar wat een pokkeweer!!! :cautious:
 
Wij hebben in het zonnige zuiden weer geluk gehad.
Er werd ons hier gemeld dat het zou gaan "donderen ende bliksemen" maar ook "regenen ende hagelen", nog los van harde windstoten. Voor onze provincie werd dat voorspeld zo tussen 15.00 en 18.00 uur.

Om 16.00 uur waren er even wat donderslagen en was er even, nog geen 5 minuten flink regen en hagel en daarna was het voorbij ende over.

Het zonnetje kwam weer "tevoorschijn ende liet zich zien" en nu is het weer droog en lekker hier.
 
Hier begint het momenteel weer te donderen.

Ik was volop bezig aan mijn schilderwerk bezig buiten afgelopen weekend, dat wil ik af hebben voordat de zomer losbarst.

Vindt gewoon triest om te zien dat er hier nog veel akkers blank staan, terwijl er geplant en gezaaid moet worden in deze tijd. :cry2:
 
Het zou code oranje worden, de aarde zou in twee scheuren en de aardas zou gaan kantelen!! .

.....Het heeft gewaaid...windkracht 4 en wat regen... De rest van de dag regelmatig zon gehad.
 
Onweer, hagel en windstoten. Meer dan windkracht 4 in elk geval. En volgens mij was het code geel, wat niet meer betekend dan "opletten".
 
Die codes kunnen me wat, bij het nieuws van 18:00 werd er gezegd dat de code weg kon, het was voorbij.

Na 19:00 begon het hier weer.

Ik zal blij zijn als het weer omslaat naar aangenamer weer, want mijn gewrichten beginnen behoorlijk te zeuren. :unsure::cry2:
 
Nou, niet alleen de gewrichten beginnen te zeuren! Zo’n beetje àlles schreeuwt naar zon en warmte!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan